اولین تصویر از لوگوی جدید گوگل کروم فاش شد - تکفارس 
اولین تصویر از لوگوی جدید گوگل کروم فاش شد - تکفارس 
اولین تصویر از لوگوی جدید گوگل کروم فاش شد - تکفارس 

اولین تصویر از لوگوی جدید گوگل کروم فاش شد

افشین نوری
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - 16:47
گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم قرار است بعد از ۸ سال سرانجام لوگوی جدیدی به خود ببیند که مدرن‌تر و ساده‌تر از لوگوی فعلی خواهد بود. این خبر را یک طراح مرورگر افشا کرده و گفته است که این تغییرات در همه دستگاه‌ها اعمال خواهد شد.

براساس آنچه که در تصویر دیده می‌شود، رنگ‌بندی لوگوی جدید تغییری نکرده است و همچنان از رنگ‌های آبی، قرمز، سبز و زرد در آن استفاده شده است. البته شدت رنگ‌ها کمی بیشتر شده و سایه‌ها حذف شده‌اند. تقریبا می‌توان گفت که تغییر زیادی در لوگوی فعلی داده نشده و فقط رنگ‌های آن کمی زنده‌تر شده‌اند.

گوگل کروم

با این‌حال، نکته مهمی که در مورد این آیکون کروم وجود دارد، این است که اصول طراحی آن طبق هر سیستم عاملی تغییر کرده است، بطوریکه در ویندوز حالت گرادیانی، در مک او اس حالت سه‌بعدی و در کروم او اس حالت یکنواخت خواهد داشت. این تغییرات به این‌خاطر صورت گرفته تا ظاهر کروم با سایر آیکون‌های سیستم عامل‌های فوق هماهنگ‌ شود.

در ضمن، ما در مک او اس و آی او اس شاهد چند تغییر اضافه‌تر نیز خواهیم بود. در مک او اس، یک نوشته BETA در کنار کروم وجود خواهد داشت و در آی او اس، این نوشته ظاهر چاپی به خود خواهد گرفت. این تغییرات ظاهرا قرار است از چند ماه آینده اعمال بشوند، اما توسعه‌دهندگان کروم زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.

بد نیست بدانید که ماه گذشته صدمین نسخه کروم در کانال قناری عرضه شد و حالا با این تغییرات در ظاهر مرورگر کروم احتمالا باید شاهد دوران جدیدی در تاریخ این مرورگر باشیم.

نظر شما درباره ظاهر جدید لوگوی کروم چیست؟

منبع: Gizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید