گلکسی S22 اولترا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس
گلکسی S22 اولترا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس
گلکسی S22 اولترا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس

گلکسی S22 اولترا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - 07:41
اگزینوس 2200

بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S22 را در دو نسخه با تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ روانه‌ی بازار خواهد کرد. هر چند که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد اما اگزینوس ۲۲۰۰ نیز به‌لطف برخورداری از معماری گرافیکی RDNA2 شرکت ای ام دی، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

حالا نسخه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ گوشی گلکسی S22 اولترا با شماره مدل SM-S908B در بنچمارک گیک بنچ ۵ مشاهده شده است. در مقایسه‌های قبلی عملکرد اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک‌های مختلف، کفه‌ی ترازو به سمت پرچمدار شرکت کوالکام سنگینی می‌کرد اما حالا به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی نهایی اگزینوس ۲۲۰۰ در گوشی گلکسی S22 اولترا تفاوت چندانی با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ندارد.

گلکسی S22 اولترا در گیک بنچ

در واقع عملکرد این دو تراشه در گلکسی S22 اولترا تقریباً یکسان بوده و حتی اگزینوس ۲۲۰۰ در بخش عملکرد چندهسته‌ای از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز قدرتمندتر ظاهر شده است. توجه داشته باشید که گیک بنچ ۵ به‌طور مشخص روی عملکرد پردازنده‌های مرکزی گوشی‌ها تمرکز می‌کند و از این رو هنوز جزئیات عملکرد تراشه‌های گرافیکی نسخه‌های مختلف گلکسی S22 اولترا در دسترس نیست.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید پرچمداران خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید