تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی S22 فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی S22 فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی S22 فاش شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی S22 فاش شد

افشین نوری
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 07:58
گلکسی S22

سامسونگ قرار است به‌زودی از سری گلکسی S22 سامسونگ رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره این سری وجود داشته است. حالا یک منبع کره‌ای به نام Dohyun Kim تصاویر تبلیغاتی این گوشی‌ها را منتشر کرده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

به‌گفته Kim سری گلکسی S22 دارای سه مدل خواهند بود که عبارتند از گلکسی S21 استاندارد با نمایشگر ۶.۱ اینچی و شماره مدل R0، گلکسی S22 پلاس با نمایشگر ۶.۶ اینچی و شماره مدل G0 و گلکسی S22 اولترا با نمایشگر ۶.۸ اینچی و شماره مدل B0.

مطالب مرتبط:

خر دو مدل استاندارد و پلاس دارای نمایشگرهای با وضوح ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و یک دپربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در بالای خود خواهند داشت. همچنین سیستم دوربین این دو مدل شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می‌رود ظرفیت باتری آن‌ها به‌ترتیب ۳۷۰۰ و ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد.

گلکسی S22

در ضمن، هر سه مدل گلکسی S22 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود و هر دوی این تراشه‌ها از نوع ۴ نانومتری خواهند بود و گلکسی S22 و S22 پلاس از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد.

اما گلکسی S22 اولترا به‌عنوان رده‌بالاترین مدل این سری، تفاوت‌هایی با دو مدل قبلی خواهد داشت و مثل گوشی گلکسی نوت سامسونگ یک قلم S Pen خواهد داشت. در ضمن، این گوشی از یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. ترکیب حافظه گلکسی S22 اولترا نیز متفاوت از دو مدل فوق خواهد بود بطوریکه دو رم ۸/۱۲ گیگابایتی و سه حافظه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی برای آن عرضه خواهد شد. در بخش طراحی نیز این گوشی از یک طراحی انحنادار بهره خواهد برد و هیچ ماژول دوربینی در قاب پشت خود نخواهد داشت.

گلکسی S22

به‌گفته Kim دو مدل گلکسی S22 استاندارد و دلاس در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و سبز ارائه خواهند شد و مدل اولترا در رنگ‌‌های سبز، مشکی، سفید و بورگندی و هر سه مدل از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی خواهند کرد.

طبق شایعات، پیش‌سفارس این سری از تاریخ ۱۴ فوریه شروع و فروش آن‌ها از تاریخ ۲۵ فوریه آغاز خواهد شد. اگر شما می‌خواهید جزو اولین خریداران این گوشی‌ها باشید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ ثبت‌نام کنید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید