طراحی گوشی تاشو گلکسی Dual Fold سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
طراحی گوشی تاشو گلکسی Dual Fold سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
طراحی گوشی تاشو گلکسی Dual Fold سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

طراحی گوشی تاشو گلکسی Dual Fold سامسونگ مشخص شد

افشین نوری
۹ بهمن ۱۴۰۰ - 15:07
لوگوی سامسونگ

سامسونگ تاکنون چندین مدل گوشی تاشو به بازار عرضه کرده است و اخیراً در نمایشگاه CES 2022 از فناوری تاشو Flex خود رونمایی کرد.

حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی یک مدل جدید گوشی تاشوست که از دو جا تا خواهد شد. در پتنتی که امروز منتشر شده است این مدل، یک گوشی تاشو دوگانه با قلم S Pen است و گلکسی Dual Fold نام دارد که از یک طراحی Z شکل بهره می‌برد و در ماه جولای ۲۰۲۱ به ثبت رسیده است.

مطالب مرتبط:

این گوشی تاشو دارای دو لولا و سه نمایشگر است که نمایشگر وسط آن به‌صورت ساندویچ بین دو پنل دیگر قرار می‌گیرد. در سمت راست قاب پشت گوشی نیز دو بریدگی به چشم می‌خورد که قلم S Pen به‌صورت مغناطیسی بین آن دو قرار گرفته است.‌

سامسونگ

این قلم حتی در هنگام تا شدن دستگاه نیز در جای خود باقی خواهد ماند و کاربران قادر به خارج کردن آن از قسمت پایین دستگاه خواهند بود. ظاهرا گوشی گلکسی S22 اولترا نیز از چنین مکانیسمی برای قلم S Pen خود استفاده خواهد کرد.

اگر سامسونگ درنهایت بتواند این دستگاه را تولید کند مطمئنا خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران گلکسی نوت سامسونگ خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ برای این گوشی چه ایده‌هایی در سر دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید