والمارت نیز به دنیای متاورس می پیوندد - تکفارس 
والمارت نیز به دنیای متاورس می پیوندد - تکفارس 
والمارت نیز به دنیای متاورس می پیوندد - تکفارس 

والمارت نیز به دنیای متاورس می پیوندد

افشین نوری
۲۸ دی ۱۴۰۰ - 11:08
والمارت نیز به دنیای متاورس می پیوندد - تکفارس 

خبرگزاری CNBV گزارش داده است که فروشگاه زنجیره‌ای والمارت قصد دارد وارد دنیای متاورس بشود. والمارت اخیرا اسنادی را به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد این شرکت به‌نبال راه‌اندازی رمرز ارز و NFT اختصاصی خودش است.

طبق اسناد فوق، والمارت قصد دارد بسیاری از محصولات خود مانند وسایل الکترونیکی، اسباب‌بازی‌ها، تجهیزات ورزشی، دکوراسیون منزل و موارد دیگر را با استفاده از فناوری رمز ارزها به فروش برساند.

والمارت همچنین سند دیگری را به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد این شرکت می‌خواهد سرویس‌های تناسب اندام و کلاس‌هایی در رابطه با سلامت و تغذیه از طریق فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ارائه بکند.

مطالب مرتبط:

از طرف دیگر، بلومبرگ اخیرا گزارش داده بود که والمارت چند نشان تجاری به نام‌های Verse to Home ،Verse to Curb و Verse to Store به ثبت رسانده است که تجربه خرید مجازی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این نشان‌های تجاری در اداره پتنت آمریکا به ثبت رسیده‌اند و می‌توانند در نوع خود جالب باشند.

با توجه به این اسناد، به نظر می‌رسد که والمارت به‌طور جدی در حال وارد شدن به دنیای متاورس است و تقریبا همه مقدمات آن را فراهم کرده است. کری مک‌نایت، سخنگوی والمارت نیز در گفتگو با وب‌سایت ورج این موضوع را به‌طور ضمنی تائید کرده است.

والمارت در ماه آگوست ۲۰۲۱ نیز به‌دنبال استخدام متخصصان رمز ارز بوده است و حالا تقریبا با اطمینان بالایی می‌توان گفت که رقبای جدی فیس بوک در دنیای متاورس از راه رسیده‌اند، بطوریکه مایکروسافت نیز اخیرا از پروژه متاورس خود به نام ورتکس رونمایی کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید