طراحی پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
طراحی پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
طراحی پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 

طراحی پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 07:02
شیائومی ۱۲ اولترا

سری شیائومی ۱۲ قرار است به‌زودی معرفی شود و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا وب‌سایت LetsGoDigital رندرهای سه بعدی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را منتشر کرده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

سال گذشته گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا با یک سیستم دوربین غیرعادی معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد که مدل جایگزین آن یعنی شیائومی ۱۲ اولترا هم از این روش پیروی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

طبق رندرهایی که وب‌سایت LetsGoDigital منتشر کرده است، دوربین اصلی و فوق‌عریض شیائومی ۱۲ اولترا به‌ترتیب در مرکز و سمت چپ قاب پشت قرار خواهند داشت، در حالیکه دوربین تله‌فوتو در قسمت پایین ماژول جای خواهد داشت. یک دوربین دیگر نیز در بالای ماژول دایره‌ای وجود دارد که احتمالا یک حسگر مدت زمان پرواز یا یک دوربین تله‌فوتو دیگر با بزرگنمایی ۲ تا ۳ برابر خواهد بود. در کنار همه اینها، یک فلاش LED و یک سنسور PDAF نیز وجود خواهد داشت.

شیائومی ۱۲ اولترا

اخیرا یک منبع معتبر فاش کرده بود که شیائومی قصد دارد برای دوربین‌های گوشی شیائومی ۱۲ اولترا از لنزهای شرکت لایکا استفاده کند، بنابراین احتمال اینکه برند این شرکت در قاب پشت این گوشی حک بشود زیاد است.

البته این موضوع هنور به‌طور رسمی تائید نشده است و شاید شیائومی بخواهد با شرکت دیگری مانند ZEISS در این زمینه همکاری کند. ما می‌دانیم که لایکا همکاری نزدیکی با هواوی دارد و این موضوع ممکن است مانعی بر سر راه همکاری آن با شیائومی باشد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی درنهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

نظر شما درباره سیستم دوربین پشت شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید