مشخصات کامل شیائومی ۱۲ لایت فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل شیائومی ۱۲ لایت فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

افشین نوری
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 09:57
شیائومی ۱۲ لایت

شیائومی اخیراً ‌گوشی‌های شیائومی ۱۲‌، ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس را معرفی کرده است و حالا قرار است دو عضو دیگر به این مجموعه اضافه کند که عبارتند از شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ لایت. امروز مشخصات کامل نسخه لایت فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شیائومی ۱۲ لایت در اصل مدل بعدی گوشی شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE خواهد بود و از نظر طراحی (تصویر زیر) شباهت بسیار زیادی به گوشی شیائومی ۱۲ خواهد داشت.

شیائومی ۱۲ لایت

این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز (در مقابل نمایشگر ۹۰ هرتزی شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE) و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات (در مقابل باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپری شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE با شارژ ۳۳ وات) خواهد بود.

اما بقیه مشخصات آن مشابه شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE خواهد بود که عبارتند از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G، سه دوربین ۶۴/۸/۵ مگاپیکسلی، ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. با این حال دوربین سلفی آن از ۲۰ به ۱۶ مگاپیکسل تنزل پیدا خواهد کرد و به حای حسگر اثرانگشت کناری از یک حسگر زیر نمایشگر بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری MIUI 13 اجرا بکند.

منبع: GSMArana

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید