تصویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 

تصویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 15:38
گلکسی S22 اولترا

سامسونگ احتمالا سری گلکسی S22 خود را در اوایل فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد و تاکنون شایعات زیادی درباره طراحی مدل استاندارد و پلاس این سری وجود داشته است. طبق این شایعات، دو مدل مذکور بسیار شبیه به گوشی‌های سری گلکسی S21 خواهند بود.

حالا یک تصویر زنده از مدل گلکسی S22 اولترا منتشر شده است که نشان می‌دهد قاب پشت این گوشی نیز شبیه به گوشی‌های سری گلکسی S21 خواهد بود، با این تفاوت که به‌جای یک قاب مات از یک قاب شیشه‌ای مشکی استفاده شده است.

گلکسی S22 اولترا با شماره مدل SM-S908U همچنین تاییدیه سازمان FCC را دریافت کرده است که نشان می‌دهد این گوشی از یک قلم S Pen بهره خواهد برد. این قلم ظاهرا یک قلم جدید خواهد بود و شباهتی به قلم‌های قبلی سامسونگ نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

بنابراین گلکسی S22 اولترا از یک سیستم دوربین عمودی در گوشه سمت چپ خود در کنار یک فلاش LED بهره خواهد برد. البته این تصویر ممکن است مربوط به نمونه واقعی این گوشی نباشد و سامسونگ بخواهد از طراحی دیگری برای آن استفاده کند.

همچنین وجود حرف U در قاب پشت گلکسی S22 اولترا، شایعات مربوط به نامگذاری آن تحت عنوان گلکسی S22 نوت را زیر سوال می‌برد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید