گلکسی S22 نوت در وب‌سایت سامسونگ و گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
گلکسی S22 نوت در وب‌سایت سامسونگ و گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
گلکسی S22 نوت در وب‌سایت سامسونگ و گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

گلکسی S22 نوت در وب‌سایت سامسونگ و گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 10:00
گلکسی S22 نوت

طبق شایعات، نام پرچمدار بعدی سامسونگ با قلم S Pen به احتمال زیاد گلکسی S22 نوت خواهد بود و نه گلکسی S22 اولترا. حالا این گوشی با شماره مدل SM-S908U در وب‌سایت سامسونگ رویت شده است.

البته وب‌سایت سامسونگ به‌غیر از این شماره مدل به جزئیات دیگری اشاره نکرده است ک این موضوع نشان می‌دهد ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی سری گلکسی S22 هستیم.

مطالب مرتبط:

همچنین منبعی به نام Snoopy ادعا کرده است که تولید این گوشی با تمام ظرفیت در حال انجام است و سامسونگ هر روز چندین هزار قطعه برای ساخت آن بارگیری می‌کند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌توان حدس زد که تولید این گوشی احتمالا از اول دسامبر شروع شده است. این منبع همچنین گفته است که سامسونگ تولید تبلت گلکسی S8 را نیز شروع کرده است اما حجم تولید آن در حال حاضر بسیار کم است.

امتیاز بنچمارک گلکسی S22 اولترا

نسخه چینی گلکسی S22 اولترا/گلکسی S22 نوت در بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده است. این مدل با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ موفق به کسب امتیازهای ۱۲۳۵ و ۳۸۳۷ در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای شده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گلکسی S21 اولترا امتیازهای ۱۱۰۰ و۳۵۰۰ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ کسب کرده بود.

البته احتمال اینکه نمونه تست‌شده در گیک‌بنچ، نمونه غیرخرده‌فروشی یا یک نسخه فیک باشد وجود دارد، چراکه این بنچمارک به رم ۸ گیگابایت برای آن اشاره کرده است در حالیکه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که این گوشی فقط دارای حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت خواهد بود.

نکته جالب دیگر اینکه همین گوشی با ۸ گیگابایت رم و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ، امتیازهای ۶۹۱ و ۳۱۶۷ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای گیک‌بنچ کسب کرده بود. انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S22 را در ماه فوریه ۲۰۲۲ معرفی کند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید