مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 فاش شد - تکفارس 

مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 فاش شد

افشین نوری
۹ آذر ۱۴۰۰ - 07:27
سامسونگ گلکسی S22

سامسونگ به احتمال زیاد سری گلکسی S22 خود را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. این سری شامل سه مدل گلکسی S22 اولترا، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 استاندارد خواهد بود.

طبق شایعات قبلی، گوشی گلکسی S22 اولترا مجهز به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ حالا اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات دوربین دو مدل دیگر یعنی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 استاندارد فاش شده است.

مطالب مرتبط:

آیس یونیورس، افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی، ادعا کرده است که هر دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 استاندارد از لنز‌های مشابهی برای دوربین‌های جلو و پشت خود استفاده خواهند کرد؛ یعنی همان چیزی که ما امسال در سری کلکسی S21 شاهد بودیم.

گلکسی S22

به گفته این افشاگر، هر دو گوشی مذکور مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی و فاصله کانونی f/1.8 خواهند بود و در کنار آن از یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳.۹۴ اینچی، فاصله کانونی f/2.4 و زوم اپتیکی ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سایز سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و فاصله کانونی f/2.2 استفاده خواهد کرد.

دوربین سلفی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 استاندارد هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با سایز ۱/۳.۲۴ اینچ و فاصله کانونی f/2.2 خواهد بود.

آیس یونیورس همچنین سایز نمایشگر این دو گوشی را تائید کرده و گفته است که گلکسی S22 استاندار از یک نمایشگر ۶.۰۶ اینچی و گلکسی S22 پلاس از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی بهره خواهند برد. این در حالی است که گوشی‌های گلکسی S21 پلاس و S21 استاندارد دارای سایز نمایشکر ۶.۷ و ۶.۲ اینچی بودند.

ما همچنین می‌دانیم که گوشی‌های سری گلکسی S22 مجهز به تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهند بود و تولید انبوه آن‌ها از ماه آینده شروع خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید