گرامرلی ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب می کند - تکفارس 
گرامرلی ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب می کند - تکفارس 
گرامرلی ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب می کند - تکفارس 

گرامرلی ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب می کند

امیرحسین ندایی
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - 23:40
گرامرلی

برنامه ویرایش خودکار محبوب گرامرلی در یک نشست تامین سرمایه شامل سرمایه گذاران جدیدی از جمله بیلی گیفورد، با ارزشی بالغ بر ۱۳ میلیارد دلار، ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این شرکت قصد دارد از این مبلغ برای تسریع نوآوری در محصولات خود و گسترش تیمش استفاده کند.

روی چاودهری، سرپرست جهانی تولیدات گرامرلی گفته است:

ما باور داریم که مبلغ به دست آمده، مهر تاییدی بر قدرت کسب و کار ما است.

جریان نقدینگی مثبتی از روزهای اول کسب و کار ما وجو داشته است. مبلغ کسب شده نیز گواهی بر اهمیت ماموریت ما جهت بهبود زندگی ها از طریق مکاتبات است. این نوبت از سرمایه جذب شده برای نوآوری در تولید استفاده خواهد شد.

روی چاودهری همچنین می‌گوید قصد دارد از این سرمایه جذب شده برای سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده کند. این شرکت همچنین به توسعه پردازش طبیعی زبان و فناوری ماشین لرنینگ برای به ارمغان آوردن بازخورد‌های شخصی برای کاربرانش ادامه خواهد داد. وی همچنین متذکر شد این شرکت برای افزایش دادن میزان اطمینان کاربران نیز سرمایه گذاری‌هایی انجام خواهد داد.

با فکر کردن به آینده، پتانسیل زیادی می‌بینم، چرا که همیشه در جهت ماموریتمان که بهبود مکاتبات است قدم برمی‌داریم. چیزهای زیادی برای تغییر بین تیم های ما که در سرتاسر جهان با هم کار می‌کنند وجود دارد. ما فرصت بزرگی برای کمک به مردم برای انجام مکاتباتشان به صورت بهینه‌تر می‌بینیم. این سرمایه جدید، تنها راه ما برای تسریع به تحقق رساندن این فرصت ها و ایده ها است.

با انتشار گرامرلی بر روی ویندوز و مک، این شرکت قصد دارد بیش از پیش برنامه ‌اش را در دسترس کاربران قرار بدهد. برنامه جدید آن روی دسکتاپ این امکان را به کاربران می‌دهد که از آن روی آفیس، Slack، دیسکورد، جیرا و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنند. همچنین این شرکت قصد دارد برنامه دسکتاپ آن را به گونه بهبود ببخشد که در همه جا، در دسترس کاربر باشد.

با عرضه گرامرلی بر روی مک و ویندوز، اکنون ما می‌توانیم همه‌چیز را به هم متصل کرده و به شما در تمامی مکالماتتان کمک کنیم. الان ما در همه‌جا حضور داشته و هر جایی که شما شروع به مکاتبه می‌کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا به نتیجه مورد نظرتان راحت‌تر دسترسی پیدا کنید.

آنها همچنین اعلام کردند که برنامه مخصوص توسعه دهندگان به همراه کیت توسعه آن نیز به زودی عرضه خواهد شد که به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد تا گرامرلی را روی هر وبسایتی اجرا و اضافه کنند. نسخه بتای این کیت توسعه به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که با تنها چند خط کد به قدرت کامل گرامرلی دست یابند.

امروزه گرامرلی بر روی بیش از پانصد هزار برنامه و وبسایت اجرا می‌شود. این شرکت می‌گوید از آنجایی که افراد بیشتری هر روزه از پلتفرم های مختلفی با هم ارتباط دارند، این مهم که مکاتباتشان را جهت رسیدن به اهداف فردی و کسب و کاری درست انجام دهند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

پیتر سینگل هرست، سرپرست شرکت‌های خصوصی در بیلی گیفورد می‌گوید:

از آنجایی که دنیا هر روزه به سمت دیجیتالی‌تر شدن پیش می‌رود، مردم بیش‌تر از پیش با هم معاشرت دارند، اما این امر هیچ‌وقت انقدر سخت نبوده است. گرامرلی یکی از معدود ابزارهایی در جهان است که هدفش حل کردن این مشکل است. رویکرد مثبت گرامرلی، با رویکرد ما در سرمایه‌گذاری همسو است.

کاربرانی که قصد استفاده از سرویس‌های بررسی کردن تلفظ، بررسی کلمات انتخاب شده جهت تناسب با متن، نوع گویش متن (رسمی یا عامیانه بودن متن) می‌توانند از گزینه‌های پولی این برنامه استفاده کنند که قیمت‌هایی معادل ۱۰، ۲۰ و یا ۳۰ دلار در ماه دارند.

منبع: TechCrunch

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید