سامسونگ گلکسی S22 اولترا در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی S22 اولترا در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی S22 اولترا در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S22 اولترا در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - 14:46
گلکسی S22 الترا

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، قرار است که سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S22 را در بهمن‌ماه سال جاری معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها در کشورهای مختلف با تراشه‌‌های پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (اسنپدراگون ۸۹۸) و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شوند. در حالی که اخیراً نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی S22 و S22 پلاس در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده بود، حالا نتیجه‌ی گیک بنچ نسخه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی S22 اولترا نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

گلکسی S22 الترا

اوایل امروز گوشی هوشمندی از شرکت سامسونگ با شماره مدل SM-S908B در گیک بنچ مشاهده شد که ظاهراً از تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده کرده است. گفته می‌شود که این پردازنده از یکی از تراشه‌های گرافیکی ای ام دی بهره خواهد برد. این پردازنده که از چهار هسته‌ با فرکانس ۱.۷۳ گیگاهرتز، سه هسته‌ با فرکانس ۲.۵۲ گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز تشکیل شده، موفق شد تا در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب نمره‌ی ۶۹۱ و۳۱۶۷ را به‌دست بیاورد. بر اساس لیست گیک بنچ، گلکسی S22 اولترا از ۸ گیگابایت رم، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به پرچمداران جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید