مشخصات گلکسی S22 توسط کارمند سابق سامسونگ افشا شد - تکفارس 
مشخصات گلکسی S22 توسط کارمند سابق سامسونگ افشا شد - تکفارس 
مشخصات گلکسی S22 توسط کارمند سابق سامسونگ افشا شد - تکفارس 

مشخصات گلکسی S22 توسط کارمند سابق سامسونگ افشا شد

مهدی حلوائی
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 08:48
سامسونگ گلکسی S22

به‌نظر می‌رسد که افشای اطلاعات محرمانه‌ی محصولات معرفی‌نشده به امری عادی تبدیل شده و این مسئله گریبان‌گیر شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و اپل نیز شده است. حالا اخبار جدید به افشای جزئیات طراحی گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس توسط کارمند سابق این شرکت کر‌ه‌ای اشاره دارد. این در حالی است که چند روز پیش نیز اطلاعات گوشی گلکسی S22 به بیرون درز پیدا کرده بود.

بر اساس این اطلاعات، سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس از طراحی دوربین‌های متفاوتی نسبت به گلکسی S22 الترا بهره خواهند برد و صفحه نمایش آن‌ها نیز نسبت به سری گلکسی S21، کوتاه‌تر و عریض‌تر خواهد بود. صفحه نمایش هر دو گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهند کرد.

سامسونگ گلکسی S22

در صورتی که این اطلاعات افشاشده صحت داشته باشند، گلکسی S22 و S22 پلاس از صفحه نمایش تخت و با لبه‌‌های منحنی استفاده کرده و میزان روشنایی آن‌ها نیز نسبت به سری گلکسی S21 بالاتر خواهد بود. این اطلاعات احتمال عرضه‌ی سری گلکسی S22 در اوایل سال ۲۰۲۲ را افزایش می‌دهند و از این رو انتظار می‌رود که سامسونگ در هفته‌های آینده به‌طور رسمی از پرچمدارهای جدید خود رونمایی کند.

نظر شما در مورد سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید