ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ ۲ لایت معرفی شد -
ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ ۲ لایت معرفی شد -
ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ ۲ لایت معرفی شد -

ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ ۲ لایت معرفی شد

مهدی حلوائی
۸ آبان ۱۴۰۰ - 20:32
ردمی اسمارت بند پرو

دست‌بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو یک سال پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پایه سرانجام امروز معرفی شد. این محصول از صفحه نمایش امولد ۱.۴۷ اینچی با حداکثر میزان روشنایی ۴۵۰ نیت و تراکم پیکسلی ۲۹۲ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. گلس ۲.۵D این صفحه نمایش، وظیفه‌ی محافظت از آن را بر عهده داشته و جنس بدنه‌ی آن نیز از پلاستیک و الیاف شیشه‌ای و جنس بند آن از سیلیکون می‌باشد.

ردمی اسمارت بند پرو از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر ضربان قلب PPG بهره برده و صفحه نمایش آن از قابلیت تنظیم خودکار میزان روشنایی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از حسگر اکسیژن خون و ۱۱۰ تمرین تناسب اندام از دیگر ویژگی‌های این دست‌بند هوشمند بوده و شما می‌توانید آن را تا عمق ۵۰ متری آب قرار دهید. باتری ۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این محصول با استفاده از یک کابل مغناطیسی کوچک شارژ شده و عمر آن در حالت عادی ۱۴ روز و در حالت ذخیره‌ی انرژی ۲۰ روز خواهد بود.

ردمی اسمارت بند پرو

ساعت ردمی واچ ۲ لایت نیز در مقایسه با نسخه‌ی پایه کمی کچک‌تر بوده و به صفحه نمایش ال سی دی ۱.۵۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز شده است. این ساعت هوشمند از تمام حسگرهای نسخه‌ی پایه استفاده کرده و از فناوری GPS و مقاومت آب ۵ ATM پشتیبانی کرده است.

ردمی واچ ۲ لایت از باتری ۲۶۲ میلی‌آمپرساعتی بهره برده که در حالت عادی تا ۱۰روز و با استفاده‌ی سنگین تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد. این ساعت همچنین با فعال‌کردن فناوری GPS تا ۱۴ ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد که عدد قابل توجهی به حساب می‌آید. متاسفانه ردمی هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دو محصول را منتشر نکرده است.

ردمی واچ 2 لایت

نظر شما در مورد دست‌بند ردمی اسمارت بند پرو چیست؟ آیا این محصول از نظر تجاری به عملکرد مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید