رویداد آنپکد سامسونگ احتمالاً در دی ماه برگزار خواهد شد -
رویداد آنپکد سامسونگ احتمالاً در دی ماه برگزار خواهد شد -
رویداد آنپکد سامسونگ احتمالاً در دی ماه برگزار خواهد شد -

رویداد آنپکد سامسونگ احتمالاً در دی ماه برگزار خواهد شد

مهدی حلوائی
۹ مهر ۱۴۰۰ - 18:01
رندر گلکسی S22

براساس گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ آماده‌ی تولید انبوه گوشی‌های سری گلکسی S22 بوده و این موضوع به پایان طراحی این گوشی‌ها اشاره دارد. با این وجود سامسونگ هنوز در مورد نام‌گذاری گلکسی S22 الترا و استفاده از طراحی شبیه به حرف P و یا عدد ۱۱ در محفظه‌ی دوربین‌‌های سری گلکسی S22 تصمیم قطعی نگرفته است. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ رویداد معرفی این سری از گوشی‌های خود را در دی ‌ماه سال جاری (ژانویه ۲۰۲۲) برگزار خواهد کرد.

این گزارش همچنین سهم تولید هر یک از گوشی‌های سری S22 را مشخص کرده و بر این اساس، گلکسی S22 اینچی ۵۰ تا ۶۰ درصد، گلکسی S22 پلاس ۲۰ درصد و گلکسی S22 الترا نیز ۲۰ تا ۳۰ درصد از سهم تولید این سری از گوشی‌های سامسونگ را به خود اختصاص داده‌اند. گلکسی S22 پلاس در حالی کمترین سهم را در بین گوشی‌های سری گلکسی S22 داشته که ۳۰ درصد از گوشی‌های تولیدشده از سری گلکسی S21 مربوط به گلکسی S21 پلاس بوده است.

رندر گلکسی S22

تنها تفاوت این گوشی در مقایسه با نسخه‌ی پایه، صفحه نمایش و باتری بزرگتر آن بوده و این در حالی است که با چند دلار بیشتر می‌توان به نسخه‌ی قدرتمندتر S22 الترا دسترسی داشت. همچنین چندی پیش تصویری از باتری ۳.۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی S22 منتشر شد که در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی S21 کمی ضعیف‌تر است. گفته می‌شود که نسخه‌ی الترا نیز از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ بالاتر نسبت به نسخه‌ی سال پیش استفاده خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی S22 چیست؟ سامسونگ این گوشی‌ها را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید