افشای اطلاعات تازه درباره گوشی سامسونگ گلکسی A03 - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره گوشی سامسونگ گلکسی A03 - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره گوشی سامسونگ گلکسی A03 - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره گوشی سامسونگ گلکسی A03

افشین نوری
۸ مهر ۱۴۰۰ - 11:10
گلکسی A03

مشخصات گوشی گلکسی A03 سامسونگ در آستانه معرفی آن لو رفته است. سامسونگ ماه گذشته از گوشی گلکسی A03s رونمایی کرد و حالا اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این شرکت کره‌ای در حال کار روی نسخه تنزل‌یافته‌ این گوشی است.

اطلاعات جدید درباره گلکسی A03، از طریق تائیدیه سازمان FCC و همچنین لیست گیک بنچ به دست آمده است. این گوشی در اسناد FCC با شماره مدل SM-A032M و در گیک بنچ با شماره مدل SM-A032F رویت شده است. براساس اسناد FCC، گلکسی A03 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و لیست گیک بنچ نیز به یک پردازنده یونیسوک (Unisoc) و ۲ گیگابایت رم برای آن اشاره کرده است. سامسونگ هنوز این مشخصات را تائید نکرده، اما به نظر می‌رسد که گلکسی A03 جایگزین گلکسی A02 خواهد شد.

مطالب مرتبط:

اسناد FCC همچنین اطلاعاتی درباره گزینه‌های اتصال این گوشی در اختیار ما قرار داده است. گلکسی A03 از اتصال ۵G پشتیبانی نخواهد کرد و از آنجائیکه شماره مدل این گوشی در اسناد FCC و گیک بنچ متفاوت است به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌های متفاوتی از این گوشی معرفی کند.

گلکسی A03

براساس لیست گیک بنچ، گلکسی A03 مجهز به تراشه SC9836A یونیسوک در کنار ۲ گیگابایت رم خواهد بود و ممکن است یک مدل ۳ گیگابتی نیز بعداً معرفی شود. این گوشی همچنین سیستم عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات مربوط به نمایشگر و دوربین‌های A03 هنوز در دست نیست و برای دانستن آن‌ها باید کمی منتظر بمانیم.

سامسونگ ماه گذشته گوشی اقتصادی گلکسی A03s را با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۵۵ دلار معرفی کرد و مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن نیز هم‌اکنون به قیمت ۱۶۸ دلار به فروش می‌رسد. گلکسی A03 نیز ممکن است در همین محدوده قیمتی عرضه شود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید