سامسونگ آپدیت جدید برای بیکسبی منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ آپدیت جدید برای بیکسبی منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ آپدیت جدید برای بیکسبی منتشر کرد - تکفارس 

سامسونگ آپدیت جدید برای بیکسبی منتشر کرد

افشین نوری
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - 10:52
سامسونگ آپدیت جدید برای بیکسبی منتشر کرد - تکفارس 

آپدیت جدید دستیار صوتی بیکسبی برای کاربران سامسونگ منتشر شده است. البته این به‌روزرسانی، بیکسبی را هوشمندتر از قبل نخواهد کرد اما تجربه کاربری آن را بهبود بخشیده و کار با آن را راحت‌تر خواهد کرد.

شما در آپدیت جدید بیکسبی، دیگر نیازی به آموزش صوتی دستور “Hi Bixby” نخواهید داشت، بلکه این دستور براساس تنظیمات اولیه خود برنامه عمل خواهد کرد. همچنین در آپدیت جدید، پاسخ بیکسبی به دستورات صوتی شما بهبود یافته و حالا به جای کل صفحه، فقط بخش کوچکی از صفحه را اشغال خواهد کرد. این پاسخ به‌طور پیش‌فرض به مدت ۱۵ ثانیه رو صفحه باقی خواهد ماند، اما گزینه‌ای برای تنظیم مدت‌زمان آن وجود ندارد.

مطالب مرتبط:

تغییر مهم دیگری که در آپدیت جدید بیکسبی اتفاق افتاده، پاسخ‌های شخصی‌سازی‌شده آن است؛ بطوریکه این دستیار صوتی، در طول زمان، ترجیهات شخصی شما را یاد خواهد گرفت و اگر شما گزینه “Personalized Bixby” را فعال کرده باشید، به نیازهای شما یک پاسخ خاص خواهد داد.

در آپدیت جدید همچنین یک گزینه برای گذاشتن آیکون پاسخ سریع بیکسبی در صفحه هوم گوشی‌ اضافه شده است تا شما خیلی سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید دستورات خود را به دستیار صوتی‌ انتقال بدهید.

به‌روزرسنی جدید بیکسبی هم‌اکنون در فروشگاه گلکسی استور سامسونگ قابل‌دسترس است، اما در برخی کشورها ممکن است با کمی تاخیر ارائه بشود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید