ادوبی فتوشاپ برای مک های ام ۱ منتشر شد - تکفارس 
ادوبی فتوشاپ برای مک های ام ۱ منتشر شد - تکفارس 

ادوبی فتوشاپ برای مک های ام ۱ منتشر شد

حامد شهرزاد
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 14:58
mac m1

اپل با کنار گذاشتن استفاده از تراشه‌های اینتل در مک های خود، برنامه‌های بهینه‌شده مک های دارای تراشه‌های ام ۱ را منتشر کرده است که به‌طور کلی عملکرد بهتری نسبت به برنامه‌های ارائه شده توسط شبیه‌ساز رزتا ۲ دارند. امروز نیز یک نسخه مهم و بهینه‌سازی شده دیگر از فتوشاپ برای مک های دارای تراشه ام ۱ منتشر شد، زیرا فتوشاپ هنوز در نسخه آزمایشی بتا قرار دارد و با نصب این به‌روزرسانی، نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند بسیاری از کارها را سریع‌تر از قبل انجام دهد. ادوبی اظهار داشت که با شروع انتشار برنامه اصلی، باید بلافاصله تغییرات ایجادشده به وسیله این به‌روزرسانی را مشاهده کرد و می‌توان از بهینه‌سازی‌های انجام شده، حداکثر استفاده را کرد. به‌طور کلی، نسخه جدید برنامه‌های مک ۱٫۵ برابر سریع‌تر از سیستم نسل قبلی کار می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این تفاوت سرعت در هنگام باز کردن و ذخیره فایل ها، اجرای فیلترها و عملیات محاسباتی فشرده مانند «ویرایش هوشمند محتوا» و مسائل مربوط به هوش مصنوعی مشاهده می‌شود.

با این حال، برخی از جدیدترین ویژگی‌های فتوشاپ هنوز با افزایش سرعت روبه‌رو نبوده‌اند، زیرا ادوبی قصد دارد تا برنامه‌های بومی را به‌صورت یکجا و در اسرع وقت منتشر کند. بنابراین، باید منتظر مواردی مانند ویرایش اسناد به‌صورت ابری و همگام‌سازی نرم‌افزار و برنامه‌های مختلف باشیم.  اگر می‌توانید بدون آن‌ها با این نرم‌افزار کار کنید، می‌توانید به شبیه‌سازی رزتا ۲ برگردید. ادوبی به‌سرعت شروع به عرضه رسمی نرم‌افزار فتوشاپ برای مک های دارای تراشه ام ۱ شد و آن‌ها برنامه‌های پرمیر پرو و لایت روم را برای سری جدید منتشر کردند.

سرعت برنامه‌های بهینه‌سازی شده تا ۱٫۵ برابر سریع‎‌تر از برنامه‌های اجراشده به‌وسیله رزتا ۲ است

مک ام ۱ فتوشاپ ادوبی

علاوه بر برنامه جدید مخصوص مک های دارای تراشه ام ۱، ادوبی همچنین به‌روزرسانی فتوشاپ را در آیپد منتشر کرده است که حاوی دو ویژگی جدید است. این دو ویژگی شامل نسخه جدید ایجاد سند به‌صورت ابری هستند و به شما امکان می‌دهد فایل‌های قدیمی را که به‌طور خودکار در ۶۰ روز گذشته ذخیره شده‌اند مرور کرده و بازیابی کنید و همچنین عملکرد بارگیری اسناد به‌صورت ابری را در دستگاه خود انجام دهید تا بتوانید از پرونده‌ها به‌صورت آفلاین استفاده کنید. این ویژگی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا فقط با ساختن اسناد به‌صورت آنلاین، فضای آیپد خود را آزاد کنید.

علاوه بر این، ادوبی ویژگی سوپر رزولوشن خود را به افزونه کمرا راو در فتوشاپ اضافه کرد. با استفاده از کارت گرافیک، نرم‌افزارهای پشتیبانی شده از یادگیری ماشین به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را بدون افت کیفیت بزرگ کنید. سوپر رزولوشن نیز به‌زودی در لایت روم و لایت روم کلاسیک در دسترس خواهد بود. ادوبی پیشرفت‌های هوش مصنوعی را در سراسر فتوشاپ اضافه کرده است، از جمله ابزاری که به شما امکان زیبایی تصاویر منظره، فیلترهای عصبی را می‌دهد که از سبک هنری مختلف الهام می‌گیرد و گزینه جایگزینی اسکای است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید