مشخصات مک های جدید اپل فاش شد - تکفارس 
مشخصات مک های جدید اپل فاش شد - تکفارس 

مشخصات مک های جدید اپل فاش شد

مهدی حلوائی
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 11:36
مک اپل

مک‌های اپل جزو قدرتمندترین کامپیوترهای جهان بوده که ترکیبی از ویژگی‌های مختلف و سیستم‌عامل قدرتمند مک او اس می‌باشند. حالا امروز یکی از تحلیل‌گران مشهور اطلاعاتی را در خصوص نسخه‌ی جدید این محصولات فاش کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بر اساس گزارش مارک گورمن (Mark Gurman)، اپل در حال حاضر روی نسخه‌ی جدید کامپیوتر دسکتاپ آی مک کار می‌کند. ظاهراً این دستگاه ۲۴ اینچی در سال جاری میلادی با تراشه‌ی M3 و ترکیب رنگ نسخه‌ی ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار خواهد شد. گورمن همچنین اعلام کرده که اپل سه مک دیگر را نیز در بهار و تابستان ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌کند. این سه دستگاه شامل مک بوک ایر ۱۵ اینچی، نسخه‌ی جدید مک بوک ایر ۱۳ اینچی و و مک پروی مجهز به تراشه‌ی M2 اولترا می‌شوند. گفته می‌شود که اپل در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ نیز آیپد پروی اولد با تراشه‌ی ۳ را در دسترس قرار می‌دهد و سپس در سال ۲۰۲۵ از اولین مک بوک اولد با نمایشگر لمسی خود رونمایی خواهد کرد.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مهدیس علیزاده گفت:

    محصولات برند اپل خوبی هایی دارن که قابل انکار نیستن اصلا
    من اخیرا یه مک گرفتم ولی استوک گرفتم٬ خوبه سالمه از هر نظر این مجموعه‌ای که ازشون خریدم هم پشتیبانی خیلی خوبی دارن ولی بصورت کلی اگر سوالی یا اروری واست پیش اومد نمیدونی چجوری برطرفش کنی چون تو ایران کاربران مک تعدادشون کمه