دو مک مرموز اپل در پلتفرم استیم رویت شدند - تکفارس 
دو مک مرموز اپل در پلتفرم استیم رویت شدند - تکفارس 

دو مک مرموز اپل در پلتفرم استیم رویت شدند

افشین نوری
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 09:03
دو مک مرموز اپل در پلتفرم استیم رویت شدند - تکفارس 

به‌تازگی دو مک مرموز در پلتفرم استیم رویت شده که شایعات زیادی را درباره آن‌ها دامن زده است.

گفته می‌شود اپل قصد دارد سال آینده چندین مدل مک با تراشه‌های سری M2 معرفی کند و به نظر می‌رسد دو مدل رویت‌شده در استیم نیز به آن‌ها مربوط می‌شود.‌ 

همانطور که می‌دانید کاربران استیم می‌توانند اسامی سخت‌افزارهای مورداستفاده خود را در این پلتفرم اضافه کنند تا سایر کاربران بتوانند درباره آن‌ها نظر بدهند. حالا در اتفاق جالب، دو دستگاه مک که هنوز معرفی نشده‌اند در لیست جدید استیم ظاهر شده‌اند. 

دو مک مرموز اپل در پلتفرم استیم رویت شدند - تکفارس 

این دو مدل مک، با نام‌های Mac14,6 و Mac15,4 لیست شده‌اند و اگر حدس ما درست باشد احتمالا این مک‌ها مجهز به تراشه‌های قدرتمند M2 خواهند بود.‌ 

بد نیست بدانید که اخیرا نیز یک مدل مک با نام Mac14,6 در گیک‌بنچ رویت شده بود که‌ یک حافظه رم ۹۶ گیگابایتی و یک پرذازنده ۲ هسته‌ای با سرعت کلاک ۳.۵۴ گیگاهرتز را برای آن نشان می‌داد. ظاهرا این تراشه همان M2 مکس است که هنوز معرفی نشده است و احتمالا ظرف چند ماه آینده رونمایی خواهد شد. 

طبق شایعات، اپل درحال توسعه دستگاه‌های متعددی با تراشه‌های M2 مکس و M2 پرو است که شامل مک بوم پرو‌های حدید ۱۴ و ۱۶ اینچی، یک مک مینی جدید و یک مک پرو جدید می‌شوند‌. این مدل‌ها احتمالا بهار سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. 

پر هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل برای سال آینده میلادی چه فکرهایی در سر دارد و چه دستگاه‌های جدیدی ارائه خواهد کرد. 

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید