ریزر عینک هوشمند انزو را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌کند - تکفارس 
ریزر عینک هوشمند انزو را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌کند - تکفارس 

ریزر عینک هوشمند انزو را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌کند

حامد شهرزاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - 18:33
razer anzu

شرکت ریزر تصمیم گرفته است تا عرضه عینک هوشمند انزو، وارد بازار گجت های هوشمند شود. انزو علاوه بر داشتن گزینه های مختلف طراحی، اندازه و لنزهای مختلف، از قابلیت های صوتی داخلی نیز برخوردار است.

ریزر انزو همانند عینک های آفتابی صوتی بوز دارای بلندگوهای داخلی است که می تواند صدا را از دسته عینک به گوش شما منتقل کند. از این بلندگو می توانید برای برقراری تماس استفاده کنید. همچنین، می توانید موسیقی دلخواه خود را در این عینک هوشمند پخش کنید یا از میکروفون داخلی استفاده کنید.

برای کنترل پخش صدای این عنیک هوشمند، انزو دارای کنترل های لمسی روی شقیقه ها است که به شما این امکان را می دهد تا عملکردهای مختلف را در این گجت هوشمند انجام دهید. این عینک هوشمند در اندازه های متعدد و برای سلیقه های مختلف موجود است. همچینن، می توانید فرمان های مورد نظر خود را بار هر دو دست انجام دهید. بنابراین، مهم نیست که اندازه سر شما چقدر باشد یا از کدام دست خود برای فرمان دادن به این عینک هوشمند استفاده می کنید. می توانید به هر صورتی که میخواهید از این عینک هوشمند بهره ببرید.

ریزر انزو از لنزهای طبی نیز پشتیبانی می‌کند

عینک هوشمند ریزر انزو

عینک هوشمند ریزر انزو دارای دو طرح مستطیلی و دایره ای است. هر دو شکل نیز دارای قاب های کوچک یا بزرگی است که می توانید بسته به سلیقه یا اندازه سرتان، یکی را انتخاب کنید. دو لنز در بسته بندی ریزر گنجانده شده است. لنزی که در این عینک هوشمند از پیش نصب شده است، می تواند در محیط داخلی استفاده شود و می تواند ۳۵ درصد از نور آبی را هنگام استفاده از رایانه مسدود کند. لنز دیگر می تواند ۹۹ درصد از اشعه یو وی ای یا یو وی بی را مسدود کند.

علاوه بر این، ریزر امکان نصب لنزهای نسخه سفارشی را نیز برای استفاده در این عینک هوشمند فراهم کرده است. این شرکت با کمپانی لنزابل همکاری کرده است و مشتریان می توانند عینک طبی را از انزو خود خریداری کنند و با استفاده از کد ریزر ۱۵، ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنند.

از دیگر ویژگی های عینک هوشمند ریزر انزو می توان به مقاومت در برابر آب با گواهینامه آی پی ایکس ۴، عمر باتری ۵ ساعت (دو هفته زمان آماده به کار) و تاخیر صوتی ۶۰ میلی ثانیه (استفاده از حالت اختصاصی بازی) اشاره کرد.

قیمت ریزر انزو ۲۰۰ دلار یا ۲۱۰ یورو و قیمت لنز مخصوص این عینک هوشمند ۳۰ دلار یا ۳۵ یورو است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.