جزئیات جدیدی درباره ریلمی ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی درباره ریلمی ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی درباره ریلمی ۸ پرو فاش شد

مهدی ملکی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 17:00
ریلمی ۸ پرو

مدهو شث (Madhav Sheth) معاون ارشد شرکت ریلمی طی روزهای گذشته رسماً اعلام کرد که ریلمی ۸ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از نرخ شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین منطقی است که ریلمی ۸ پرو را با مشخصاتی بالاتر تصور کنیم. اسناد FCC مربوط به گوشی هوشمند ریلمی RMX3081 که به تازگی منتشر شده‌اند و احتمالاً مربوط به ریلمی ۸ پرو ۴G هستند، این مورد را تایید می‌کنند.

این اسناد نشان می‌دهند که برای پر کردن ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول از یک شارژر ۶۵ واتی استفاده می‌شود. این مشخصات دقیقاً با فناوری شارژ سریع این شرکت موسوم به SuperDart یکسان است و اگر مشابهتی بین آن و ریلمی ۷ پرو باشد، انتظار می‌رود که یک شارژ کامل دستگاه تنها حدود ۳۴ دقیقه به طول بینجامد.

در واقع شارژ ۰ تا ۴۳ درصدی این دستگاه احتمالاً بدون در نظر گرفتن نسبت‌ها بهتر عمل کند و تنها در حدود ۱۰ دقیقه به سرانجام برسد. ریلمی ۷ پرو همراه با رابط کاربری ریلمی UI 2 مبتنی بر اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد شد. باری دیگر باید تاکید شود که این نسخه از دستگاه از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و انتظار معرفی یک نسخه ۵G نیز بسیار متحمل است. گزارش‌های غیررسمی ادعا می‌کنند که نسخه ۴G به یک پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰G مجهز است.

البته در مجموع می‌توان گفت که ریلمی ۸ پرو کاملاً روی کارایی تمرکز نکرده است. بیش از کارایی محض، شرکت ریملی روی دوربین این محصول و البته استراتژی عرضه دو پرچم‌دار در سال (که امسال پرچم‌دار ثانویه، ریلمی GT خواهد بود) تمرکز کرده است.

«شث» پیش از این با انتشار یک تصویر از جعبه ریلمی ۸، تقریباً تمام مشخصات اصلی و کلیدی این دستگاه را فاش کرده بود. طبق این تصویر، ریلمی ۸ پایه به یک نمایشگر سوپر امولد (AMOLED) ۶.۴ اینچی خواهد بود که البته اولین استفاده از آن در یک سری میان‌رده به شمار می‌رود. گوشی‌های پیشین این سری میان‌رده معمولاً به نمایشگرهای ال سی دی مجهز بودند که گویا این روند به زودی تغییر خواهد کرد.

ریلمی ۸ پرو

این شرکت مدتی پیش تایید کرد که ریلمی ۸ پرو به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مبتنی بر لنز ISOCELL HM2 با فاصله کانونی ۱/۱.۵۲ اینچ مجهز خواهد بود. هر دو گوشی هوشمند ریلمی ۸ پایه و ریلمی GT به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. در حال حاضر تاریخ رونمایی رسمی سری مذکور مشخص نیست و تنها می‌توان منتظر اقدامات آینده ریلمی باقی ماند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.