تعویض آسان تر پروفایل در گوگل کروم - تکفارس 
تعویض آسان تر پروفایل در گوگل کروم - تکفارس 

تعویض آسان تر پروفایل در گوگل کروم

حامد شهرزاد
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 11:54
google chrome

گوگل از امروز با به‌روزرسانی جدید مرورگر کروم، قابلیتی را اضافه کرده است که جابه‌جایی میان پروفایل‌های کاربر را آسان‌تر از قبل می‌کند.

پروفایل‌های گوگل کروم ویژگی جدیدی در این مرورگر نیست. شما در حال حاضر می‌توانید بین حساب‌های گوگل همگام‌سازی شده با کروم به‌راحتی جابه‌جا شوید. برنامه‌های افزودنی، برنامه‌ها، تاریخچه، تم‌ها و نشانک‌ها را می‌توانید برای کاربران مختلف در یک رایانه مشترک به اشتراک بگذارید و تنظیمات مختلف را بین این دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید.

به‌وسیله به‌روزرسانی جدید، می‌توانید هر پروفایل را به عملکرد خاصی اختصاص دهید

گوگل کروم

گوگل قصد دارد ویژگی‌های مربوط به پرفایل های کاربر را به‌روز کند. اکنون، اگر چندین پروفایل را در مرورگر کروم تنظیم کنید، هر بار که کروم را مجدداً راه‌اندازی می‌کنید، یک گزینه با نام «انتخاب‌کننده پروفایل» ظاهر می‌شود و از این طریق، شما می‌توانید یک پروفایل کاربر را انتخاب کنید یا به‌عنوان مهمان مرور کنید. گوگل بیان کرد که مرورگر کروم همچنین «در صورتی که برای شما مفید باشد»، از شما می‌خواهد پروفایل‌های مرورگر خود را تغییر دهید یا پروفایل‌های جدید ایجاد کنید. سرانجام، هنگام ایجاد یک پروفایل جدید، می‌توانید رنگ آن را با یک کلیک انتخاب کنید. در واقع، با به‌روزرسانی مرورگر کروم، می‌توانید پروفایل‌های مختلف را به عملکردهای خاص مربوط به آن پروفایل اختصاص دهید.

ویژگی ریدینگ لیست به نسخه اندروید گوگل کروم اضافه شده است

گوگل کروم

به‌روزرسانی جدید همچنین شامل یک برنامه افزودنی برای ویژگی ریدینگ لیست کروم است که قبلاً فقط به برنامه‌های آی او اس محدود شده بود. اکنون، می‌توانید مطالب گوناگون را برای خواندن در زمان دیگر در نسخه‌های اندروید و دسک تاپ کروم ذخیره کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.