ریلمی اولین گوشی با توانایی فیلمبرداری تایم لپس از آسمان را عرضه می کند - تکفارس 
ریلمی اولین گوشی با توانایی فیلمبرداری تایم لپس از آسمان را عرضه می کند - تکفارس 

ریلمی اولین گوشی با توانایی فیلمبرداری تایم لپس از آسمان را عرضه می کند

خشایار جهانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 10:22
Realme 8 Pro

روز گذشته، شرکت ریلمی رویدادی مجازی مرتبط با ابداعات دوربین را در یوتیوب برگزار و بیان کرد که گوشی ریلمی ۸ پرو دارای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این شرکت در ادامه خاطرنشان کرد که حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی درواقع همان حسگر ایزوسل HM2 شرکت سامسونگ است که دارای فناوری نوناباینینگ (Nona-Bining) می‌باشد که همان نه پیکسل در جای یک پیکسل است. اندازه این حسگر ۱/۱٫۵۲ اینچ است و پیکسل‌های آن ۰٫۷ میکرون هستند و عکس‌های خروجی ۱۲ مگاپیکسل خواهند بود. ریلمی تصویری از گوشی ریلمی ۸ پرو نیز منتشر کرده است که در زیر می‌توانید ببینید.

ریلمی تایم لپس

این شرکت همچنین بیان کرد که دوربین این گوشی دارای ویژگی‌های فراوانی مانند فیلمبرداری با تغییر شیب، نسل دوم عکس‌برداری از ستارگان و ضبط تایم‌لپس از آسمان شب است که مورد آخر، اولین‌بار است که در یک گوشی هوشمند دیده می‌شود.

حسگر برای ثبت حالت تایم‌لپس ستاره‌ای با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، نیازمند ۱۵ الی ۱۶ ثانیه قرار گرفتن در معرض نور ستارگان است. ریلمی می‌گوید برای ساخت یک ثانیه فیلم از این نوع تایم‌لپس، نیازمند ۸ دقیقه فیلمبرداری هستید. درنتیجه اگر مدت‌زمان بیشتری فیلم تایم‌لپس می‌خواهید شاید باید ساعت‌ها فیلم بگیرید.

هنوز مشخص نیست که این گوشی چه‌زمانی معرفی می‌شود، اما مشخص است که حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ویژگی اصلی این گوشی میان‌رده خواهد بود. علاوه بر ریلمی ۸ پرو، این شرکت قول داده است که از گوشی ردمی نوت ۱۰ با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.