گوشی ریلمی جی تی ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی ریلمی جی تی ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

گوشی ریلمی جی تی ۵G در گیک بنچ رویت شد

خشایار جهانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 08:01
gt 5g

ریلمی جی تی ۵G که در روز ۴ مارس رونمایی خواهد شد، اکنون در گیک‌بنچ رویت شده است که تایید می‌کند این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌باشد.

گوشی جی تی ۵G با کد RMX2202 ثبت شده و از مادربرد «Lahaina» استفاده می‌کند که نشان می‌دهد این گوشی دارای اسنپدراگون ۸۸۸ است. اطلاعات موجود در گیک‌بنچ چیزی راجع به دیگر مشخصات این گوشی بیان نمی‌کند، اما تایید می‌کند که این گوشی با اسنپدراگون ۸۸۸، رم LDDR5، حافظه داخلی با فناوری UFS 3.1 و دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. همچنین این گوشی دارای نمایشگر سوپر آمولد (Super AMOLED) با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه، دوربین سلفی حفره‌ای و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

Realme

روز گذشته، معاون شرکت، ژو کویی چیس (Xu Qi Chase)، بیان کرد که این گوشی دارای بلندگوهایی با فناوری دالبی اتموس و صدای استریو نیز خواهد بود. قبلاً شایعه شده بود که پنل پشتی این گوشی از شیشه مشکی و چرم ساخته شده است. حالا که به تصاویر نگاه می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که طراحی این گوشی بسیار شبیه ریلمی X7 پرو است و رنگ آن نیز مشکی است.

Realme

ریلمی جی تی ۵G قیمتی زیر ۴۶۰ دلار خواهد داشت. کمتر از یک هفته به رونمایی این گوشی باقی مانده است و مطمئناً در روزهای آینده تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.

Realme

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.