تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی F62 [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی F62 [زیرنویس فارسی] - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی F62 [زیرنویس فارسی]

مهدی ملکی
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 10:15
سامسونگ گلکسی F62

شرکت سامسونگ ۲۷ بهمن‌ماه گلکسی F62 را همراه با پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ و یک باتری شگفت‌انگیز ۷۰۰۰ میلی‌آمپری در هند معرفی کرد و مدتی بعد تایید شد که کاربران نواحی دیگر نیز قادر به تهیه آن خواهند بود. حال ما به ویدیو جعبه گشایی آن دسترسی داریم.

این محصول به یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینجی فول اچ دی آمولد، پردازنده‌ی اکسینوس ۹۸۲۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، چهار دوربین در قسمت پشتی (دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. همچنین گلکسی F62 دارای یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که از نرخ شارژ ۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

این محصول در اولین عرضه خود (که در هند انجام پذیرفت) دارای قیمت ۲۵۰۰۰ روپیه بود. علاوه بر هند، سامسونگ این دستگاه را در دیگر نقاط از جمله مالزی عرضه خواهد کرد که البته در آن صورت ما شاهد استفاده از نام گلکسی M62 خواهیم بود. مدل مناطق دیگر با حفظ مشخصات اصلی، تنها در پیکربندی‌های جزئی از جمله رنگ تفاوت خواهند داشت. شما می‌توانید در ویدیو زیر جعبه گشایی این محصول با زیرنویس اختصاصی تکفارس را مشاهده کنید. منتظر نظرات شما هستیم.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.