تصویر جعبه ردمی نوت ۱۰ جزئیات جدیدی را فاش کرد - تکفارس 
تصویر جعبه ردمی نوت ۱۰ جزئیات جدیدی را فاش کرد - تکفارس 
تصویر جعبه ردمی نوت ۱۰ جزئیات جدیدی را فاش کرد - تکفارس 

تصویر جعبه ردمی نوت ۱۰ جزئیات جدیدی را فاش کرد

مهدی ملکی
۶ اسفند ۱۳۹۹ - 20:00
ردمی نوت ۱۰

روز گذشته تصویر جعبه ردمی نوت ۱۰ پرو فاش شد و امروز چنین موضوعی برای نسخه پایه این سری رخ داده است. بنابراین هر جزئیاتی که یک جعبه عادی قادر به افشای آن‌ها است، اکنون فاش شده محسوب می‌شود.

این جعبه بیشتر از هر چیز دیگری، ما را به سمت رندر دستگاه سوق می‌دهد. در زیر این رندر می‌توان نوشته‌هایی مانند نمایشگ فول اچ دی پلاس امولد و اشاره به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

تاکنون اعلام شده است که سری ردمی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۴ اسفندماه سال جاری (۴ مارس ۲۰۲۱ میلادی) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد رونمایی از ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ پرو مکس باشیم. شیائومی تاکنون خبر از وجود محافظ صفحه گوریلا، استاندارد IP52، نمایشگر تخت و طراحی ظریف در این سری مورد انتظار داده است. به هر حال چه این اطلاعات صحت داشته باشند یا خیر، ما چند روز دیگر به جزئیات رسمی دست پیدا خواهیم کرد.

ردمی نوت ۱۰

یکی از مدل‌های این سری باید به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالایی مجهز باشد که احتمالاً این موضوع در نوت ۱۰ پایه رقم نخواهد خورد زیرا ما پیش از این شاهد فاش شدن تصویر جعبه آن بوده‌ایم.

مدل پرو احتمالاً به یک پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. مدتی پیش تصاویر تبلیغاتی این سری موارد رسمی زیادی را تایید کردند. برای مثال می‌توان با صراحت گفت که طراحی مدل پایه نسبت به قبل باریک‌تر و ظریف‌تر است. جدای از آن می‌توان در یکی از تصاویر روزنه موجود در نمایشگر و اشاره به استفاده از گوریلا گلس و البته استاندارد IP52 را نیز برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آب مشاهده کرد.

تصویر لبه کناری دستگاه نیز نشان می‌دهد که حسگر تشخیص اثر انگشت درون دکمه پاور جاسازی شده است؛ دیگر مورد قابل توجه این تصویر، برآمدگی نسبی ماژول دروبین آن است. اگرچه با نگاه دقیق به تصاویر می‌توان خمیدگی پشت دستگاه را مشاهده کرد، اما به نظر می‌رسد که نمایشگر کاملاً تخت باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید