ویوو S7t به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
ویوو S7t به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
ویوو S7t به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

ویوو S7t به طور رسمی معرفی شد

مهدی ملکی
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 20:30
ویوو S7t

ویوو مدتی پیش گوشی جدید خود با نام ویوو S7t را معرفی کرد. همان‌طور که از نام‌گذاری گوشی جدید سری ویوو S7 برمی‌آید، بسیاری از مشخصات با مدل پایه یکسان خواهد بود و تنها تراشه آن تغییر خواهد یافت.

ویوو S7t مبتنی بر یک پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰ است که این بار به جای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵G در کنار یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیسکل و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات استفاده خواهد شد.

این گوشی تنها در یک پیکربندی حافظه شامل رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. ماژول دوربین پشت دستگاه شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسل، لنز ۸ مگاپیکسل فوق عریض و یک حسگر تشخیص عمق خواهد بود. این در حالی است که در قسمت جلوی دستگاه از یک دوربین دوگانه با لنزهای ۴۴ مگاپیکسل (اصلی) و ۸ مگاپیکسل فوق عریض استفاده شده است. گوشی هوشمند مذکور با رابط کاربری Origin Os مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ راهی بازار خواهد شد.

ویوو S7t

اگرچه تراشه مدیاتک حداقل روی کاغذ قوی‌تر از پردازنده مدل پایه به نظر می‌رسد اما ویوو S7t با قیمتی دقیقاً برابر با ویوو S7 یعنی حدود ۴۰۰ دلار (تقریباً معادل ۳۳۵ یورو) به فروش خواهد رسید. گوشی مذکور هم‌اکنون از طریق فروشگاه رسمی ویوو و فروشگاه‌های اصلی کشور چین برای پیش‌خرید در دو رنگ مشکی یا آبی گردیئنت در دسترس قرار دارد.

شرکت ویوو جدای از محصول مورد نظر چند روز پیش به طور رسمی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری X خود تحت برند X60 که شامل مدل پایه و پرو است، رونمایی کرد؛ همان زمان تایید شد که ویوو X60 پرو پلاس، قوی‌ترین عضو این خانواده در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

حال افشاگر نام‌آشنا دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) گزارش کرده که گواهینامه شبکه این گوشی هوشمند صادر شده است؛ افزون بر این گویا برخی از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نیز فاش شده است که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.

براساس منبع یاد شده گوشی مورد بحث مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک روزنه برای جای گیری دوربین سلفی در قسمت بالا-وسط خواهد بود. گزارش مورد نظر اشاره می‌کند این گوشی مبتنی بر یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۸۸ (آخرین پردازنده شرکت کوالکام) و اولین دستگاه شرکت ویوو خواهد بود که به آن مجهز می‌شود. این پردازنده در می ۱۱ شیائومی و البته گوشی‌های پرچم‌دار بسیاری دیگر از تولیدکنندگان استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید