گوشی ویوو S7t 5g در وبسایت چینی تلکام به نمایش درآمد - تکفارس 
گوشی ویوو S7t 5g در وبسایت چینی تلکام به نمایش درآمد - تکفارس 
گوشی ویوو S7t 5g در وبسایت چینی تلکام به نمایش درآمد - تکفارس 

گوشی ویوو S7t 5g در وبسایت چینی تلکام به نمایش درآمد

مهدی حلوائی
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 21:30
ویوو S7t 5G

گوشی ویوو S7t 5G که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، برای لحظاتی در وب‌سایت چینی تلکام، با تمام جزییات، عکس‌ها و برچسب قیمت، به نمایش درآمد. از نظر ظاهری، این گوشی شباهت بسیاری به گوشی V20 پرو دارد.

بر اساس جزییات منتشر شده در تلکام، این گوشی دارای صفحه نمایش  ۶٫۴۴ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و همچنین در قسمت پایینی آن یک حسگر اثرانگشت به کار رفته است. چیپست Dimensity 820، با کمک ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارند.

دوربین اصلی این گوشی، با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل در قسمت عقبی، در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین یک دوربین ۴۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی گوشی قرار دارد.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر این گوشی از قابلیت شارژ سریع تا ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین سیستم عامل آن در روز عرضه، اندروید ۱۱ خواهد بود.

قیمت این گوشی ۲,۸۹۸ بوان (۳۷۰ دلار) قیمت‌گذاری شده و در دو رنگ مشکی و مونه عرضه خواهد شد. با این که هنوز به طور رسمی از این گوشی رونمایی نشده، اما با توجه به لیست شدن آن در وب‌سایت JD.com، احتمالا به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید