گلکسی F62 سامسونگ در اواسط فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی F62 سامسونگ در اواسط فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی F62 سامسونگ در اواسط فوریه معرفی خواهد شد - تکفارس 

گلکسی F62 سامسونگ در اواسط فوریه معرفی خواهد شد

حامد شهرزاد
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
Galaxy F62

در گزارشی از IANS به نقل از منابع صنعتی آمده است که شرکت سامسونگ گلکسی F62 را با قیمت کمتر از ۲۵۰۰۰ روپیه هند (معادل ۳۴۰ دلار و ۲۸۵ یورو) در اواسط فوریه در هند معرفی خواهد کرد. البته سامسونگ هنوز اطلاعاتی را درباره این گوشی هوشمند منتشر نکرده است. این تلفن همراه مجهز به تراشه اگزینوس و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

یک گزارش دیگر بیان کرده است که گلکسی F62 با شماره مدل SM-E625F به یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر امولد و همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این تلفن هوشمند در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس خواهد بود و دارای رابط کاربری وان UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ در هنگام معرفی خواهد بود.

گلکسی F62 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. البته ممکن است نمونه‌های دارای فضای ذخیره‌سازی دیگر نیز تأیید و معرفی شوند.

متأسفانه هیچ‌یک از این دو گزارش اطلاعاتی را درباره مدل تراشه اگزینوس F62 مشخص نکرده است اما با توجه به اطلاعات نرم‌افزار محک گیک‌بنچ، مشخص شده است که گلکسی F62 دارای یک تراشه اگزینوس با مدل ۹۸۲۵ خواهد بود.

با توجه به اینکه مدل SM-E625F در لیست گواهینامه FCC M62 عنوان شده است، انتظار می‌رود که گلکسی F62 در برخی بازارها با نام گلکسی M62 و شماره مدل SM-M625F/DS عرضه شود.

گواهینامه FCC ذکر کرده است که گلکسی M62 به یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری و یک شارژر ۲۵ واتی مجهز خواهد شد و همچنین به جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه USB-C روی صفحه مجهز خواهد شد.

با توجه به گواهینامه FCC و محک گیک‌بنچ، انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات دقیق‌تری در مورد گلکسی F62 و M62 ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید