آزمایش عمومی امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ روی چند دستگاه بزودی آغاز می‌شود - تکفارس 
آزمایش عمومی امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ روی چند دستگاه بزودی آغاز می‌شود - تکفارس 
آزمایش عمومی امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ روی چند دستگاه بزودی آغاز می‌شود - تکفارس 

آزمایش عمومی امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ روی چند دستگاه بزودی آغاز می‌شود

مهرداد میرشاهی
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 11:01
اپلیکیشن واتساپ

بدون شک امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری روی چند دستگاه در اپلیکیشن واتساپ یکی از بزرگترین و موردانتظارترین ویژگی‌هایی است که کاربران انتظار دارند به این پیام‌رسان محبوب اضافه شود. اینک اما، به نظر می‌رسد که آزمایش عمومی این ویژگی ممکن است بزودی آغاز شود.

در حالی که بیشتر پیام‌رسان‌های جریان اصلی نظیر تلگرام، مدت‌هاست امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری روی چند دستگاه را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند، ولی بزرگترین پیام‌رسان بین‌پلتفرمی جهان هنوز فاقد این قابلیت کاربردی است.

طی ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته شاهد اضافه شدن ویژگی‌ها و امکانات بسیاری به این اپلیکیشن بوده‌ایم که ارتقاء‌های قابل توجهی محسوب می‌شوند اما اینکه بتوانید به طور همزمان از یک حساب کاربری واتساپ روی چند دستگاه استفاده کنید، یک ویژگی افزودنی عظیم به حساب می‌آید. این ویژگی یکی از خواستنی‌ترین و مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که بیش از ۱ میلیارد کاربر واتساپ مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند.

در همین راستا، وب‌سایت WABetaInfo به تازگی متوجه شده است که واتساپ حداقل یک پیش‌نمایش عمومی از ویژگی پیام‌رسانی روی چند دستگاه را در نظر دارد. با این حال، همچون گزارش‌های قبلی این منبع، آزمایش عمومی این ویژگی هنوز به صورت گسترده در دسترس کاربران نسخه بتا قرار نگرفته است.

استفاده همزمان از واتساپ روی چند دستگاه

هرچند ممکن است این پیش‌نمایش عمومی هیچگاه به سرانجام نرسد ولی پشتیبانی از استفاده همزمان یک حساب کاربری روی چند دستگاه به این معناست که می‌توانید از طریق هر دستگاه متصل‌شده، بدون اینکه به اتصال به اینترنت دستگاه اصلی شما نیاز باشد، از حساب کاربری واتساپ / WhatsApp خود استفاده کنید. در حال حاضر، اگر به دستگاهی که واتساپ شما روی آن نصب است دسترسی نداشته باشید، فقط می‌توانید از نسخه وب این سرویس برای پیام‌رسانی استفاده کنید. با این حال، برای این کار نیاز است که دستگاه اصلی شما به اینترنت وصل باشد.

امیدواریم پیش‌نمایش عمومی ویژگی استفاده همزمان از یک حساب کاربری روی چند دستگاه بزودی در دسترس کاربران نسخه بتای این سرویس قرار گیرد چراکه این قابلیت بسیار کاربردی‌ست و کاربران واتساپ مدت‌هاست منتظر آن هستند. این ویژگی برای کسانی که همزمان از تبلت یا لپ تاپ در کنار گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند، واقعاً مفید و کارساز است؛ اگرچه استفاده از نسخه وب واتساپ نیز یک راه‌حل مناسب است، اما اتصال اینترنت پایدار دستگاه اصلی کار را مشکل می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید