به‌روزرسانی ژانویه گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی ژانویه گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی ژانویه گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 

به‌روزرسانی ژانویه گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شد

مهدی ملکی
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 21:00
گوشی‌های سری پیکسل گوگل

با توجه به این که اخیراً اولین دوشنبه ماه جاری را پشت سر گذاشتیم و گوگل معمولاً در این بازه به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را منتشر می‌کند، شاهد عرضه وصله امنیتی ژانویه سال ۲۰۲۱ برای گوشی‌های هوشمند واجد شرایط این شرکت یعنی برخی پیکسل‌ها هستیم.

جدای از این موضوع که به‌روزرسانی مذکور برخی از مشکلات کلی را رفع می‌کند، مشکلات به خصوص هر دستگاه را نیز برطرف خواهد کرد. این به‌روزرسانی امنیتی ۶ مورد بهبود را برای مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های پیکسل در اختیار قرار می‌دهد. این بهبود‌ها در چهار دسته صدا، نمایشگر/گرافیک، حسگرها و تماس فهرست می‌شوند.

ابتدا نگاهی به رفع مشکلات متداول داشته باشیم؛ تمام مدل‌های پیکسل واجد شرایط شامل پیکسل ۳/ ۳ XL، پیکسل ۳a/3a XL، پیکسل ۴/۴ XL، پیکسل ۴/۴a 5G و پیکسل ۵ از این پس مشکلات متداول پیش رو را نخواهند داشت. اولین مشکل مربوط به راه‌اندازی دوباره و فوری یک اپلیکیشن بدون دلیل است و مشکل بعدی از تماس رو برخی از شبکه‌های MVNO جلوگیری می‌کند. افزون بر این، تمام این دستگاه‌ها بهبودهای مورد نیاز در پاسخ به چرخش خودکار حین شرایط مختلف گوشی را دریافت می‌کنند.

جدای از این موارد، دستگاه‌های عرضه شده گوگل در سال ۲۰۲۰ میلادی شامل پیکسل ۴a، پیکسل ۴a 5G و پیکسل ۵ بهبودهای مورد نیاز برای پاسخ به شرایط مختلف محیط جهت تنظیم نور خودکار را نیز دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که این محصولات از زمان عرضه تاکنون با هر به‌روزرسانی، چنین بهبودهایی را در همین زمینه دریافت کرده‌اند!

مورد بعدی در مورد خروجی صدای محصولات گوگل است؛ این به‌روزرسانی تنظیم مناسب و بهبودهای لازم برای صدای دستگاه روی پیکسل ۵ و نویزهای ناهنجار مشخص در پیکسل ۴a 5G را رفع خواهد کرد.

در حال حاضر این به‌روزرسانی در مرحله عرضه عمومی قرار دارد و به زودی تمام کاربران قادر به دریافت آن خواهند بود؛ با این حال اگر نمی‌توانید منتظر ترتیب خاص گوگل برای منطقه‌های مشخص بمانید، می‌توانید با دریافت فایل OTA، دستگاه خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید