ویوو iQOO 7 دارای نمایشگر حساس به فشار خواهد بود - تکفارس 
ویوو iQOO 7 دارای نمایشگر حساس به فشار خواهد بود - تکفارس 
ویوو iQOO 7 دارای نمایشگر حساس به فشار خواهد بود - تکفارس 

ویوو iQOO 7 دارای نمایشگر حساس به فشار خواهد بود

مهدی ملکی
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 20:30
گوشی ویوو iQOO 7

ویوو iQOO 7 به طور رسمی در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) معرفی خواهد شد و ما در ماه پیش روی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) شاهد فاش شدن این گوشی گیمینگ بودیم و حال جزئیات تازه‌ای منتشر شده است.

این جزئیات اشاره می‌کنند که گوشی مذکور همراه با نمایشگر حساس به فشار و حسگرهای لرزاننده جدیدی به بازار عرضه خواهد شد تا تجربه بازی افراد مختلف را بهبود ببخشد. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پیش از این تنها یک شایعه بود ولی این جزئیات وجود آن را به طور رسمی تایید کردند.

تصاویر ویوو iQOO 7 همین حالا هم در شبکه‌های اجتماعی و سراسر کشور چین دست به دست می‌شوند. ما همین حالا هم می‌دانیم که آخرین پرچم‌دار ویوو مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۸۸، شارژ سریع ۱۲۰ وات (احتمالاً تنها برای ویرایش مخصوص BMW M موتور اسپورت پرو در نظر گرفته شود) و یک رم LPDDR5 ارتقایافته با حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.

گوشی ویوو iQOO 7

نگاهی هم به فناوری‌های جدید و یاد شده داشته باشیم؛ نمایشگر حساس به فشار که موسوم به فناوری مانستر تاچ (Monster Touch) است، در حالت افقی در دو نقطه چپ و راست گوشی ظاهر خواهد شد و استفاده از آن اختیاری به شمار می‌آید. این مورد در حال حاضر تنها یک راه حل سخت‌افزاری محسوب می‌شود و پس از عرضه و استفاده اپلیکیشن‌ها می‌توانیم دقیقاً به صحبت درباره‌اش بپردازیم.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه، نمایشگر OLED و سه رنگ متفاوت نام برد. یکی از رنگ‌ها همان طراحی آبی و قرمز به کار رفته در خودرو BMW M موتور اسپورت را به کار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید