شیائومی تاریخ رونمایی از ردمی نوت ۹T را مشخص کرد - تکفارس 
شیائومی تاریخ رونمایی از ردمی نوت ۹T را مشخص کرد - تکفارس 
شیائومی تاریخ رونمایی از ردمی نوت ۹T را مشخص کرد - تکفارس 

شیائومی تاریخ رونمایی از ردمی نوت ۹T را مشخص کرد

مهدی ملکی
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 19:30
گوشی شیائومی ردمی 9T

پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ما شایعاتی را در مورد گوشی جدید شیائومی به نام ردمی نوت ۹T شنیدیم و اکنون تاریخ رسمی رونمایی آن مشخص شده است.

حساب توییتر رسمی اسپانیایی شرکت یاد شده مدتی پیش توییتی را منتشر کرد که به زمان رونمایی این محصول اشاره می‌کرد؛ طبق آن توییت ما می‌توانیم در تاریخ ۱۹‌ دی‌ماه سال جاری (۸ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) ساعت ۱۳:۳۰ منتظر رونمایی از شیائومی ردمی نوت ۹T باشیم؛ با این حال این توییت اکنون حذف شده است و قابل دسترسی نیست. مدت کوتاهی پس از حذف توییت مذکور، حساب اصلی شیائومی با انتشار چند تصویر رونمایی را به طور رسمی تایید کرد.

کلیدی‌ترین ویژگی شیائومی ردمی نوت ۹T قرار است که فناوری شبکه ۵G آن باشد. این گوشی مدتی پیش در فهرست‌بندی‌های وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شد بنابراین ما اطلاع داریم که مبتنی بر یک پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰U ساخت شرکت مدیاتک و مجهز به رمی ۴ گیگابایتی خواهد بود؛ به هر حال سیستم عامل آن در هنگام عرضه اندروید ۱۰ است و این مسئله قابل درک نیست.

گوشی شیائومی ردمی 9T

موارد دیگری که تصاویر تبلیغاتی شیائومی نمایش می‌دهند، دوربین سه‌گانه و O شکلی است که پیش‌تر در ردمی نوت ۹ پرو ۵G نیز مشاهده کرده بودیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا تاریخ یاد شده منتظر بود ولی از همین حالا می‌توان یک لنز اصلی، لنز فوق عریض و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را محتمل دانست؛ شاید هم شاهد بهره‌گیری از یک لنز ماکرو باشیم که البته باز هم در حیطه احتمالات است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید