تصاویر گلکسی S21 پلاس سامسونگ با نمایشگر تخت فاش شد - تکفارس 
تصاویر گلکسی S21 پلاس سامسونگ با نمایشگر تخت فاش شد - تکفارس 
تصاویر گلکسی S21 پلاس سامسونگ با نمایشگر تخت فاش شد - تکفارس 

تصاویر گلکسی S21 پلاس سامسونگ با نمایشگر تخت فاش شد

حامد شهرزاد
۱۰ دی ۱۳۹۹ - 16:00
Galaxy S21+

پس از یک سال پیچیده که با کاهش فروش و اختلالات تولید همراه بود، شرکت‌ها آماده شروع فصل اول سال ۲۰۲۱ با گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هستند. سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی است که سال آینده یک پرچم‌دار را معرفی می‌کند. این شرکت سری مورد انتظار گلکسی S21 خود را خیلی زودتر از حد معمول معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، این سه پرچم‌دار در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) وارد بازار خواهند شد. در حالی که این دستگاه‌ها هنوز به بازار نیامده‌اند، در. چند هفته گذشته چندین خبر درباره سری گلکسی S21 منتشر شده است و امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست. تصاویر گلکسی S21 پلاس به بیرون درز کرده است و نمایش خوبی از صفحه تخت آن به ما می‌دهد. بله، بالاخره این دستگاه نیز با نمایشگر تخت همراه خواهد بود.

گلکسی S21 پلاس با شکوه تمام جلوه می‌کند

آخرین اطلاعات فاش شده به لطف MariQHD در توییتر ارائه شده است. به گفته وی، این تصاویر توسط یکی از دوستان ناشناس به دست آمده است. این منبع ظاهراً سه تصویر از گلکسی S21 پلاس را به اشتراک گذاشته است. از طریق تصاویر، می‌توانیم به صفحه تخت دستگاه نگاهی واضح داشته باشیم. این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که لبه‌های گوشی چقدر نازک است. شایعات قبلی حاکی از این بود که این دستگاه از یک نمایشگر تازه با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک بهره خواهد برد. این دستگاه هنوز دارای یک سوراخ در مرکز بالا برای دوربین سلفی است. اگر سامسونگ هنوز برای دوربین‌های داخل نمایشگر آماده نیست، ممکن است دلیل خوبی برای آن داشته باشد.

Galaxy S21+

تصویر دیگر موجود در این خبر نیز باعث می‌شود تا بتوانیم تصویر خوبی از قسمت پشت گوشی داشته باشیم. همان‌طور که رندرهای قبلی نشان داده‌اند، این دستگاه محفظه جدیدی برای تنظیم دوربین سه‌گانه آن به ارمغان می‌آورد. این محفظه بسیار زیبا به نظر می‌رسد. ظاهر دوربین سری گلکسی S20 خیلی زیبا نبود و سامسونگ زبان طراحی را در سری گلکسی نوت ۲۰ بهبود بخشید. اکنون، به نظر می‌رسد این شرکت هماهنگی کامل را پیدا کرده است. اگرچه تصاویر فاش شده این دستگاه را با شکوه تمام نشان می‌دهد، اما هیچ‌چیز واقعاً برای ما تکان‌دهنده نیست. دستگاه‌های سری S20 اخیراً خبرهای فاش شده زیادی داشته‌اند و ما تصور نمی‌کنیم که سامسونگ اسرار زیادی برای افشای اطلاعات تا روز پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) داشته باشد.

نکته جالب خبر جدید این است که تصویر دوم برچسبی را بر روی S21 پلاس نشان می‌دهد که هشدار می‌دهد از دستگاه عکس نگیرید. ظاهراً این توصیه برای ایجاد ترس در شخصی که تصاویر را به اشتراک می‌گذارد کافی نبود. این برچسب همچنین می‌گوید که اطلاعات مربوط به دستگاه را فاش نکنید و حتی آن را برای فروش قرار ندهید.

Galaxy S21+

مشخصات احتمالی گلکسی S21 پلاس

با توجه به خبرهای فاش شده قبلی، گلکسی S21 پلاس سامسونگ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی فول HD پلاس خواهد بود. در درون این دستگاه و در نمونه آمریکایی آن اسنپدراگون ۸۸۸ با ۸ گیگابایت رم وجود خواهد داشت. مدل‌های غیر اسنپدراگون با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ ارائه می‌شوند. این دستگاه از یک دوربین سه‌گانه برخوردار است که برخی از بهبودهای معمول را به همراه دارد. این دستگاه در رنگ‌های خاکستری فانتوم، سفید فانتوم، صورتی فانتوم و بنفش فانتوم عرضه خواهد شد.

در کنار S21 پلاس، این شرکت از گلکسی S21 اصلی و گلکسی S21 الترا در رویداد آنپکت (Unpacked) در ماه ژانویه رونمایی خواهد کرد. در همین رویداد ممکن است ایرباد تمام بی‌سیم گلکسی بادز پرو و گلکسی کروم بوک ۲ نیز معرفی شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید