ویدئوی جدیدی از گوشی گلکسی S21 منتشر شد - تکفارس 
ویدئوی جدیدی از گوشی گلکسی S21 منتشر شد - تکفارس 
ویدئوی جدیدی از گوشی گلکسی S21 منتشر شد - تکفارس 

ویدئوی جدیدی از گوشی گلکسی S21 منتشر شد

خشایار جهانی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 16:30
گلکسی S21

کمتر از یک ماه تا معرفی سری گلکسی S21 باقی مانده است که یعنی نمونه‌های اولیه گوشی به‌دست بعضی از خبرنگاران خاص رسیده است. در همین راستا، امروز ویدئوی جدیدی از گوشی گلکسی S21 در کانال یوتیوب RandomStuff منتشر شد.

ویدئوی منتشرشده چیز جدیدی را نشان نمی‌دهد اما قالب دوربین و طراحی آن را تایید می‌کند. حاشیه بسیار باریک در بالا و پایین نمایشگر مشاهده می‌شود و قاب پشتی از جنس پلاستیک است. امتیاز بخش تک‌هسته‌ای در آزمون گیک‌بنچ نیز ۱۱۱۵ و بخش چندهسته‌ای ۳۳۲۶ نشان داده شده است.

سامسونگ گلکسی S21 ارزان‌ترین گوشی از سری S21 خواهد بود که دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی اچ‌دی پلاس با بدنه پلاستیکی و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ است. همچنین این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. سیستم‌عامل این گوشی در زمان عرضه اندروید ۱۱ و دارای رابط کاربری OneUI 3.0 خواهد بود. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و با شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی ۵G دارای ۳ دوربین در پنل پشتی است. از میان این لنزها، یکی ۱۲ مگاپیکسلی عریض، دیگری ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و آخری ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو است که می‌تواند زوم اپتیکال سه‌برابری و زوم دیجیتالی ۳۰ برابری را به کاربران هدیه دهد. کیفیت فیلمبرداری این گوشی نیز ۸k است. گلکسی S21 احتمالاً در رنگ‌های خاکستری فانتوم، سفید فانتوم، بنفش و صورتی فانتوم عرضه می‌شود.

قیمت این گوشی ۹۰۰ یورو خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید