اوپو فایند X3 از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد - تکفارس 
اوپو فایند X3 از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد - تکفارس 

اوپو فایند X3 از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد

مهدی ملکی
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 22:00
گوشی Oppo Find X2

اکنون به نظر می‌رسد که اوپو با توجه به عرضه سری ۵ رنو، مشغله‌ بسیار زیادی داشته باشد اما باید توجه داشته باشیم که این شرکت چینی در حال توسعه گوشی‌هوشمند پرچمدار بعدی خود می‌باشد که قرار است در سه‌ماه اول سال بعد میلادی به بازار عرضه شود.

با اینکه اوپو هنوز به طور رسمی چیزی را تایید نکرده است اما به نظر می‌رسد که با توجه به موفقیت فایند X2 و X2 پرو، گوشی‌های پرچمدار بعدی او با نام فایند X3 و X3 پرو شناخته شوند. این گوشی‌ها مسلماً مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ خواهند بود و بدیهی است که هیچکس از این موضوع شگفت‌زده نخواهد شد.

با وجود اینکه اوپو، گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی زیادی را در طول سال عرضه کرده اما خوشبختانه مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، ارزش پرچمداران خود یعنی X2 و X2 پرو را تنزل نداده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت چینی سالانه به عرضه یک جفت پرچمدار بسنده کند و مطمئناً این موضوع برای کسانی که علاقه زیادی به تغییر گوشی‌های خود دارند، خبر خوبی محسوب می‌شود؛ زیرا دیگر نیازی نیست که نگران این باشند که تنها چند ماه پس از خرید یک محصول، احساس کنند که دستگاه‌ها آن‌ها تبدیل به یک کالای قدیمی شده است. موضوعی که سری رنو همین شرکت، احتمالاً مصداق بارز آن قلمداد شود.

به هر حال اوپو جزئیات بیشتری از فایند X3 در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است و ما تنها این را می‌دانیم که این گوشی در سه‌ماهه اول سال بعد، همراه با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ و سیستم مدیریت رنگ ۱۰ بیتی نمایشگر عرضه خواهد شد. مسلماً وجود این اطلاعات بهتر از عدم وجود آن است اما به هر حال برای دریافت جزئیات بیشتر، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

به نظر شما عرضه این گوشی‌ها می‌تواند تغییر مثبتی را در بازار محصولات ۵G ایجاد کند؟ مشخصات پیشنهادی شما برای این سری پرچمدار چیست؟ نظراتتان را با تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.