دی-لینک تولید محصولات خود را در هند به‌زودی آغاز می‌کند - تکفارس 
دی-لینک تولید محصولات خود را در هند به‌زودی آغاز می‌کند - تکفارس 
دی-لینک تولید محصولات خود را در هند به‌زودی آغاز می‌کند - تکفارس 

دی-لینک تولید محصولات خود را در هند به‌زودی آغاز می‌کند

آرمین مکاری
۵ آذر ۱۳۹۹ - 14:20
D-Link

دی-لینک (D-Link) ظاهراً درحال برون‌سپاری تولید محصولات شبکه‌ای خود به هند است. این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای شروع تولید در هند برای محصولاتی است که در داخل این کشور فروخته می‌شوند.

طبق گزارش دیجی تایمز (DigiTimes)، این اقدام به منظور استفاده از طرح PLO (محرکان مرتبط با تولید) انجام می‌شود که به نفع شرکت و سازندگان محلی نیز خواهد بود. و جالب توجه است که این اتفاق در میان افزایش تنش‌ها بین هند و چین اتفاق می‌افتد. اگرچه، مارک شن (Mark Chen)، رئیس دی-لینک، معتقد است که تولیدات محلی یک گزینه اصلی برای شرکت‌هایی است که قصد دارند زنجیره‌های عرضه جهانی خود را پراکنده سازند.D-Linkدی-لینک در حال حاضر یک شرکت تابعه در هند دارد و تولیدات خود را به آن واحد منتقل خواهد کرد اما بیشتر تولیدات این شرکت هنوز در داخل چین انجام می‌شوند که ۱۰ درصد از کل فروش آن به آمریکای شمالی صادر می‌شود. رئیس دی-لینک همچنین اضافه کرد که این شرکت قصد دارد فروش خود را در آن منطقه، به ویژه در ایالات متحده افزایش دهد. بنابراین، این شرکت اکنون به دنبال یک منطقه جایگزین برای شروع تولید در خارج از چین است تا از بروز مشکلات ناشی از تنش‌های تجاری میان ایالات متحده و چین جلوگیری کند.

دی-لینک اخیراً گزارش داده است که سود خالص خود را به ۱۰٫۶۲ میلیون دلار رسانده و همچنین سود هر سهم این شرکت به بالاترین میزان خود در ۲۷ سه ماهه گذشته رسیده است. متأسفانه درحال حاضر جزئیات دقیق‌تری درمورد این برنامه‌ها یا موقعیت‌های احتمالی تولید، در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید