تلویزیون‌های جدید نوکیا ۱۵ مهر از راه می‌رسند - تکفارس 
تلویزیون‌های جدید نوکیا ۱۵ مهر از راه می‌رسند - تکفارس 
تلویزیون‌های جدید نوکیا ۱۵ مهر از راه می‌رسند - تکفارس 

تلویزیون‌های جدید نوکیا ۱۵ مهر از راه می‌رسند

مجید مهرعلی
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - 21:30
تلویزیون‌های جدید نوکیا ۱۵ مهر از راه می‌رسند - تکفارس 

با استناد به نوکیا‌ پاور یوزر (NokiaPowerUser)، شرکت نوکیا بعد از عرضه موفق تعدادی تلویزیون هوشمند در هند تصمیم گرفته است تا در تاریخ ۱۵ مهرماه (October 6)، محصولات جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند خود را وارد بازار کند. نکته جالب این است که این محصولات جدید از سیستم صدای آنکیو (Onkyo) بهره می‌برند.

تلویزیون‌های پیشین نوکیا شامل مدل‌های ۴۳ ، ۵۵ و ۶۵ اینچی می‌شد. محصولات جدید این شرکت دو دستگاه ۳۲ و ۵۰ اینچی است که توانسته‌اند تأییدیه BIS را دریافت کنند. با استناد به اطلاعات موجود، مدل ۳۲ اینچی دارای رزولوشن FHD است و ممکن است ارزان‌ترین تلویزیون هوشمند نوکیا لقب گیرد. به نقل از برخی منابع، این محصول ۳۲ اینچی با قیمتی برابر با ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

در بحث تلویزیون ۵۰ اینچی جدید نوکیا، گمانه‌زنی‌ها از قیمتی برابر با ۵۰۵ دلار خبر می‌دهند. انتظار می‌رود در این دستگاه از بلندگوهای JBL استفاده شود،  از قابلیت کاهش نور هوشمند پشتیبانی و ویژگی دالبی ویژن (Dolby Vision) نیز به‌کار گرفته شود. این تلویزیون هوشمند  سیستم‌عامل اندروید را اجرا خواهد کرد و از فرمان‌های صوتی دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

در ماه جون امسال میلادی، نوکیا دو دستگاه تلویزیون هوشمند را منتشر کرد که یکی از این محصولات، یک تلویزیون ۴۳ اینچی ۴K و ال‌ای‌دی بود که اندروید ۹ را اجرا می‌کرد. پردازشگر چهار هسته‌ای CA53 با سرعت پردازش ۱٫۰GHZ در کنار ۲٫۲۵گیگابایت حافظه موقت (RAM) و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر خصوصیات این محصول بود. این تلویزیون هوشمند از قابلیت دالبی ویژن و فناوری‌های HDR10 و  MEMC نیز پشتیبانی می‌کرد. این دستگاه با قیمتی برابر با ۴۳۶ دلار در بازار هند عرضه شد.

در بخش طراحی انتظار می‌رود تلویزیون‌های درراه نوکیا همانند دیگر مدل‌های این شرکت باشند و از طراحی بدون قاب بهره ببرند. نوار قاب‌های کناری و بالا بسیار باریک خواهند بود، اما نوار قاب زیرین ضخامت بیشتری خواهد داشت. یک پایه نقره‌ای رنگ در زیر این تلویزیون‌ها تعبیه شده است، اما امکان وصل کردن آنها به دیوار نیز وجود دارد. در قسمت پایین این محصولات یک لبه نقره‌ای کار شده است که در وسط آن آرم نوکیا جای دارد. علاوه بر این، یک بلندگوی JBL بلند نیز در پایین تلویزیون‌ها قابل‌مشاهده است.

بدون شک، تلویزیون‌های جدید نوکیا، علاوه بر کانال‌های رسمی این شرکت از طریق فلیپ‌کارت (Flipcart) و آمازون اندیا (Amazon India) نیز به فروش خواهند رسید. این اتفاق کاملاً قابل‌درک است، زیرا هند بازاری مهم برای نوکیا به‌حساب می‌آید. فلیپ‌کارت با استفاده از شناختی که از مشتریان هندی دارد به رونق بخشیدن در تولیدات و فروش تلویزیون‌های هوشمند نوکیا کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید