تورم، این بار در باتری گوشی‌های گوگل - تکفارس 
تورم، این بار در باتری گوشی‌های گوگل - تکفارس 
تورم، این بار در باتری گوشی‌های گوگل - تکفارس 

تورم، این بار در باتری گوشی‌های گوگل

مجید مهرعلی
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - 15:00
تورم، این بار در باتری گوشی‌های گوگل - تکفارس 

اخیراً تعدادی از کاربران گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۴ گوگل نارضایتی خود را در رابطه با دستگاهشان اعلام کرده‌اند. گزارش‌های کاربران در رابطه با خرابی باتری گوشی‌هایشان امری همیشگی است و بسیاری از افراد از مشکل متورم شدن باتری‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش سایت فون‌ارینا (PhoneArena)، تعداد پست‌هایی که در رابطه با باتری‌های ورم کرده گذاشته شده از ماه می میلادی تاکنون روندی افزایشی را شاهد بوده است. در برخی تصاویر، تورم باتری به‌قدری شدید بوده است که به پنل جلویی دستگاه فشار آورده و آن را از محلش خارج کرده است. پست‌های یادشده مانند سیلی به انجمن پشتیبانی گوگل و ردیت (Reddit) سرازیر شده‌اند. حتی برخی کاربران گزارش داده‌اند که بعد از بروز این مشکل دیگر نتوانسته‌اند دستگاه خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند.

با استناد به پستی در ردیت، یکی از کاربران در فروشگاه ورایزن (Verizon) اقدام به تعویض دستگاه خود با یک پیکسل ۴ XL کرده است. به هر حال، این شرکت به دلیل نداشتن مدل یادشده، برای این کاربر گوشی گلکسی +S10 سامسونگ را فرستاده است. این اتفاق‌ها باعث این گمانه‌زنی شده است که دلیل اصلی ادامه‌ نیافتن سری پیکسل ۴ همین متورم شدن باتری‌هاست. البته این یک شایعه تأیید نشده است و نباید زیاد روی آن حساب باز کرد.

به آنهایی که با شکل مشابهی از این مشکل روبه‌رو شده‌اند توصیه می‌شود که اقدام به تعویض دستگاه خود کنند. حتی اگر ضمانت‌نامه گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۴ تمام شده باشد، باز هم گوگل امکان تعویض را برای کاربران فراهم می‌کند، اگرچه با مدل‌های تعمیر شده. البته باید به این نکته اشاره کرد که اگر بعد از گذشت یک و یا دو سال گوشی کاربر دوباره با این مشکل روبه‌رو شود، گوگل تعویض دیگری را صورت نخواهد داد. گفته می‌شود که این مشکل در گوشی‌های پیکسل ۳ XL و پیکسل ۴ XL نیز رخ داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید