تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M51 لو رفت - تکفارس 
تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M51 لو رفت - تکفارس 
تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M51 لو رفت - تکفارس 

تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M51 لو رفت

افشین نوری
۴ شهریور ۱۳۹۹ - 19:30
تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M51 لو رفت - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد به‌زودی گوشی گلکسی M51 را معرفی کند و در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره این هندست منتشر شده است. در حالیکه رندرهای اولیه M51، سیستم دوربین سه‌گانه، یک حسگر اثر انگشت در پشت و بریدگی هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ را برای آن نشان می‌دادند، اکنون تصاویر مطبوعاتی رسمی این گوشی نشان می‌دهند که این رندرها جعلی بوده‌اند.

طبق این تصاویر، گلکسی M51 دارای چهار دوربین با آرایش L شکل در پشت و یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری سمت راست خود خواهد بود. دوربین سلفی آن هم در داخل هول پانچ قرار خواهد داشت، اما این بریدگی به جای گوشه‌ها در مرکز قرار خواهد داشت.

قرار دادن حسگر انگشت در کناره گوشی بدین معنی است که نمایشگر آن احتمالا از نوع LCD خواهد بود. این نمایشگر یک پنل مسطح با حاشیه‌های باریک است که حاشیه پایینی آن کمی ضخیم‌تر از حاشیه‌های دیگر است. همچنین با وجود اینکه در تصاویر نمی‌توان لبه پایینی گلکسی M51 را مشاهده کرد، اما احتمالا یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در سمت چپ پورت USB-C آن وجود خواهد داشت.

ما اطلاعات کمی درباره M51 در اختیار داریم، ولی انتظار داریم که این گوشی مجهز به یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات، چیپست اسنپدراگون ۷۳۰،  ۸ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی باشد. منابع دیگری ادعا کرده‌اند که معرفی این هندست، برای نیمه دوم ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده و قیمت آن در محدوده بین ۳۳۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید