گوشی سامسونگ M51 در راه است - تکفارس 
گوشی سامسونگ M51 در راه است - تکفارس 
گوشی سامسونگ M51 در راه است - تکفارس 

گوشی سامسونگ M51 در راه است

خشایار جهانی
۵ مرداد ۱۳۹۹ - 08:01
گوشی سامسونگ M51 در راه است - تکفارس 

بعد از رونمایی از گوشی گلکسی S9 توسط سامسونگ، این شرکت قصد داشت تا لبه‌های خمیده پرچمداران خود را به گوشی‌های میان‌رده نیز بیاورد تا مصرف‌کنندگانی که نمی‌خواهند پول گوشی پرچمدار را بدهند، بتوانند در گوشی‌های میان‌رده خود از لبه خمیده نمایشگر استفاده کنند. حالا شاید گوشی‌های سری جدید M این شرکت از نمایشگر با لبه خمیده برخوردار شوند و احتمالا گوشی گلکسی M51، که به نوعی بازسازی شده گلکسی A51 است، دارای این نوع نمایشگر خواهد بود.

قبلا گزارش شده بود که گلکسی M51 دارای ۴ دوربین خواهد بود که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۶۴ مگاپیکسلی اصلی مشخص شده است و انتظار می‌رود دو دوربین دیگر یکی عمق سنج و دیگری ماکرو است که قاعدتا باید کمی بهتر از برادر خود یعنی A51 با دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو باشد.

همانند گلکسی A31s، گلکسی M51 نیز احتمالا دارای ویژگی حالت عکس تکی باشد که کاربر از طریق آن می‌تواند با فیلمبرداری به‌طور همزمان عکس‌های باکیفیت نیز بگیرد.

اخبار دیگر حکایت از این دارند که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده خواهد کرد. به‌علاوه این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد بود. نمایشگر این گوشی نیز اولد خواهد بود اما احتمالا خود سامسونگ آن را تولید نکند، بلکه یک کمپانی چینی تولید آن را برعهده می‌گیرد تا از این طریق قیمت تمام شده پایین‌تر باشد. اگر این خبر درست باشد، اولین باری است که سامسونگ نمایشگر گوشی خود را تولید نمی‌کند. همچنین در ادامه “اولین بار”ها، احتمال دارد این گوشی  اولین تلفن همراهی باشد که باتری بسیار بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد که از شارژر نسبتا سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اخیرا، اعلام شد که گوشی گلکسی M51 در ماه جولای در هند معرفی می‌شود، اما از آن‌جایی که این گوشی تازه گواهی بلوتوث را دریافت کرده است احتمالا این گوشی سپتامبر به بعد معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید