گلکسی M51 مجهز به نمایشگر ساخت سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 
گلکسی M51 مجهز به نمایشگر ساخت سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 
گلکسی M51 مجهز به نمایشگر ساخت سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 

گلکسی M51 مجهز به نمایشگر ساخت سامسونگ نخواهد بود

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - 15:00
گلکسی M51 مجهز به نمایشگر ساخت سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 

سامسونگ گرچه شاید یکی از بهترین تولیدکنندگان نمایشگر باشد، اما پنل‌های این غول کره‌ای ارزان‌ترین‌ نیستند و به همین دلیل سامسونگ تصمیم به استفاده نکردن از نمایشگر خودش در هندست مقرون‌به‌صرفه گلکسی M51 گرفته است.

سامسونگ اخیرا همه تمرکز خود را روی گوشی‌های سری گلکسی A و M گذاشته است و در حالیکه پرچمداران این شرکت فروش چندان خوبی نداشته‌اند، این گوشی‌های میان‌رده درآمد خوبی برای سامسونگ در پی داشته‌اند.

گلکسی M51 قدرتمندترین گوشی سری M خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این گوشی مجهزبه یک نمایشگر Super AMOLED خواهد بود و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک حسگر اثرانگشت در پشت خود خواهد داشت.

گلکسی M51 روی محبوبیت گلکسی A51 حساب باز خواهد کرد

براساس گزارش‌های اخیر، گلکسی M51 نسخه مقرون‌به‌صرفه گوشی محبوب گلکسی A51 خواهد بود و به نظر می‌رسد که سامسونگ متوجه شده است که نباید قیمت این گوشی را با مجهز کردن آن به سخت‌افزارهای گران‌تر مانند نمایشگر ساخت خودش بالا ببرد.

راس یانگ (Ross Young) یکی از منابع معتبر زنجیره تامین ادعا کرده است که نمایشگر OLED گلکسی M51 را شرکت China Star خواهد ساخت. بنابراین، این گوشی اولین دستگاه گلکسی خواهد بود که از یک نمایشگر OLED شرکت دیگری استفاده می‌کند.

قبلا قرار بود نمایشگرهای OLED شرکت China Star روی گوشی گلکسی M41 استفاده شود که با یک سری مشکلات فنی مواجه شدند.

نمایشگر گلکسی M51 از ماه جولای عرضه خواهد شد و احتمالا شاهد معرفی این هندست در ماه سپتامبر در هند خواهیم بود. درباره عرضه گلکسی M51 در اروپا هنوز صحبتی نشده است، اما این گوشی به احتمال زیاد در سایر کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید