برنامه آموزشی مایکروسافت کلاسی ۱۵۰ میلیون نفری است - تکفارس 
برنامه آموزشی مایکروسافت کلاسی ۱۵۰ میلیون نفری است - تکفارس 
برنامه آموزشی مایکروسافت کلاسی ۱۵۰ میلیون نفری است - تکفارس 

برنامه آموزشی مایکروسافت کلاسی ۱۵۰ میلیون نفری است

مجید مهرعلی
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - 16:30
برنامه آموزشی مایکروسافت کلاسی ۱۵۰ میلیون نفری است - تکفارس 

مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است که بیش از ۱۵۰ میلیون نفر از محصولات آموزشی این شرکت استفاده کرده‌اند. این اشخاص که شامل دانش‌آموزان، اساتید، مدیران مؤسسات و معلمان می‌شود، به‌طور فعال از قابلیت تیمز فور اجوکیشن (Teams for Education) استفاده کرده‌اند و این ویژگی توانسته است به‌ خوبی دانش‌آموزان را درگیر کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که توانسته‌ است بیش از ۲۵ هزار آموزش‌دهنده از ۱۸۰ کشور را در اپلیکیشن رایگان یادگیری اجتماعی خود، فلیپ‌گرید (Flipgrid) عضو کند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن را مایکروسافت خود در سال ۲۰۱۸ خریداری کرده بود.

این ابر شرکت فناوری همچنین مدعی است که ابزار بهبود خوانش ایمرسیو ریدر (Immersive Reader) توانسته است در هر ماه به بیش از ۲۳ میلیون نفر که از کم‌توانی در خواندن رنج می‌برند، خدمت‌رسانی کند.

گزارش‌های مایکروسافت حاکی از آن است که کشور امارات تمام جریان آموزشی خود را به برنامه آموزش از راه دور مایکروسافت منتقل کرده و حدود ۶۵۰ هزار دانش‌آموز را در طی ۱۴ روز در مایکروسافت تیمز مشارکت داده است.

این غول نرم‌افزارسازی امیدوار است حتی بعد از پایان فراگیری کرونا نیز بخشی از این دستاوردها ادامه پیدا کند. این شرکت نزدیک به ۵۰۰ تن از افراد مشارکت‌کننده در برنامه آموزشی خود را که شامل معلمان و مدیران مؤسسات می‌شود را مورد نظرسنجی قرار داده و به نتایج جالبی دست پیدا کرده است.

۶۱ درصد از این افراد گفته‌اند که انتظار دارند محیط آموزشی در سال تحصیلی جدید، ترکیبی از آموزش حضوری و از راه دور باشد. ۸۱ درصد هم از تصمیم خود برای استفاده بیشتر از فناوری خبر داده‌اند تا بعد از بازگشایی مجدد کلاس‌های آموزش، از این فناوری‌های آموزشی بهره ببرند.

برای مطالعه جزئیات بیشتری از آنچه مایکروسافت به دانش‌آموزان و معلمان پیشنهاد می‌دهد، می‌توانید به این وبلاگ مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید