یک قابلیت مفید به نسخه دسکتاپ مایکروسافت تیمز می‌آید - تکفارس 
یک قابلیت مفید به نسخه دسکتاپ مایکروسافت تیمز می‌آید - تکفارس 

یک قابلیت مفید به نسخه دسکتاپ مایکروسافت تیمز می‌آید

مجید مهرعلی
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - 19:30
یک قابلیت مفید به نسخه دسکتاپ مایکروسافت تیمز می‌آید - تکفارس 

قابلیت پاسخ دادن (reply) به یک پیام امکانی است که تقریباً در تمام اپلیکیشن‌های گفتگو وجود دارد و کاربران با آن آشنا هستند. این قابلیت در مایکروسافت تیمز نیز وجود دارد، اما تنها کاربران موبایلی می‌توانند از آن بهره ببرند. با این حال، این شرایط قرار است تغییر کند و به‌زودی برای کاربران دسکتاپ نیز این امکان فراهم خواهد شد.

قابلیت پاسخ دادن به یک پیام یکی از چیز‌هایی است که بسیاری از کاربران تیمز آن را از توسعه‌دهندگان این سرویس طلب کرده‌اند و به نظر می‌رسد بالاخره این قابلیت به فهرست ویژگی‌های در درست توسعه افزوده شده است. این بدان معنا است که گروه مهندسی مایکروسافت تیمز به‌زودی کار به روی این ویژگی را آغاز خواهند کرد، اگرچه هنوز مشخص نیست که چه زمانی مایکروسافت ایت ویژگی را برای کاربران دسکتاپ به ارمغان می‌آورد. یکی از اعضای گروه توسعه تیمز تأیید کرده است که شرکت سازنده ویندوز در اولین فرصت به‌روزرسانی حاوی این قابلیت را برای کاربران به اشتراک خواهد گذاشت.

هنوز مشخص نیست که کاربران دسکتاپ تیمز قرار است چگونه به یک پیام پاسخ دهند و مایکروسافت هنوز در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است. در اپلیکیشن موبایلی تیمز برای پاسخ دادن به یک پیام کافی است تا انگشت خود را به سمت راست بکشید تا این اتفاق صورت گیرد. برای کاربران دسکتاپ این شیوه محتمل نخواهد بود، زیرا تمام نمایشگر‌های رایانه‌ها از ویژگی لمسی پشتیبانی نمی‌کنند.

جدای از قابلیت پاسخ دادن به یک پیام، کاربران موبایلی تیمز می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند اسمارت کمرا (Smart Camera)، اشتراک محل، فست سوئیچینگ (Fast Switching) بهره ببرند که در حال حاضر در انحصار اپلیکیشن موبایلی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید