به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانات جدیدی به آن می‌افزاید

مجید مهرعلی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 15:59
به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 

حساب یوتیوب موزیک در توییتر خبر از امکانات جدیدی در اپلیکیشن خود می‌دهد که مهم‌ترین آنها بخش جدیدی به نام اکسپلور است. هدف این بخش کمک به دوستداران موسیقی است تا بتوانند دنبال آهنگ‌های جدید بگردند و یا در لیست‌های پخش، سبک‌های مختلف را جستجو کنند. قابلیت جدید دیگر، افزودن متن ترانه‌ها است «تا بتوانید هنگام پخش آهنگ موردعلاقه خود، متن ترانه را نیز بخوانید».

اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب موزیک تا به‌ حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده و در پلتفرم iOS نیز اپلیکیشن بسیار محبوب است و در بخش برنامه‌های موسیقی فروشگاه اپل در بین چهار اپلیکیشن برتر جای دارد.

در حساب توییتر این اپلیکیشن اینطور آمده است:

نگاهی به قابلیت‌های جدید اپلیکیشن بیاندازید. با استفاده از قابلیت جدید بخش اکسپلور، شما می‌توانید از آهنگ‌های که به‌تازگی منتشرشده‌ باخبر شوید، لیست‌های پخش را برای سبک موردنظر خود جستجو کنید و متن ترانه آهنگ موردعلاقه خود را داشته باشید. هم‌اکنون این امکانات برای کاربران هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.

این سرویس پخش موسیقی که به‌صورت استریم عمل می‌کند در سال ۲۰۱۵ معرفی گردید و توانست با دسته‌بندی عظیم خود که هرروز نیز در حال افزایش است از دیگر رقبا برتری جوید و بتواند دیگر سرویس‌های استریم موسیقی را مانند اسپاتیفای حداقل از نظر کمیت شکست دهد. علاوه بر این، اپلیکیشن یوتیوب موزیک کارهای بسیاری از خوانندگان زیرزمینی و هنرمندان مستقل را نیز در خود جای‌ داده است که کمتر می‌توان در جای دیگر آنها را یافت.

نسخه پریمیوم اپلیکیشن شما را شر از تبلیغات درون برنامه خلاص می‌کند و به شما قابلیت پخش آهنگ در پس‌زمینه و استفاده از کیفیت صدای بهتر (۲۵۶ بجای ۱۸۰ کیلوبایت بر ثانیه) را می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به‌صورت آفلاین نیز به آهنگ موردنظر خود گوش دهند. اشتراک ماهانه این نسخه برابر ۹.۹۹ دلار است.

استفاده از قابلیت‌های فوق برای کاربرانی که اشتراک پریمیوم یوتیوب را خریداری کرده‌اند رایگان است. هزینه این اشتراک برابر با ۱۱.۹۹ دلار به ازای هرماه است.

کاربران جدید یوتیوب موزیک می‌توانند برای یک ماه به‌صورت رایگان از اشتراک پریمیوم آن استفاده کنند. البته این مورد شامل کاربران یوتیوب رد و کاربران گوگل پلی موزیک که اشتراک رایگان سی روزه مخصوص به خود را داشته‌اند، نمی‌گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید