سونی صندوق امداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کووید-۱۹ تاسیس می‌کند - تکفارس 
سونی صندوق امداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کووید-۱۹ تاسیس می‌کند - تکفارس 
سونی صندوق امداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کووید-۱۹ تاسیس می‌کند - تکفارس 

سونی صندوق امداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کووید-۱۹ تاسیس می‌کند

علی نصرتی
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - 17:00
سونی صندوق امداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کووید-۱۹ تاسیس می‌کند - تکفارس 

سونی از تشکیل صندوق امداد جهانی خود برای مبارزه با کووید-۱۹ خبر داد که شامل سرمایه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از افراد و گروه‌های مختلف در سراسر جهان می‌شود که تحت‌ تأثیر این بیماری همه‌گیر قرار گرفته‌اند.

مطابق اطلاعیه‌ی مطبوعاتی سونی، این شرکت در سه زمینه حمایت‌های خود را صورت می‌دهد: افراد و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری مشغول به کار هستند و به عنوان اولین پاسخگوها در مقابل این بیماری تلاش می‌کنند، کودکان و مربیانی که مجبورند از راه دور کار خود را دنبال کنند و اعضای جامعه خلاقی که در صنعت سرگرمی مشغول کار هستند.

۱۰ میلیون دلار از این صندوق به سازمان جهانی بهداشت WHO که اولین سازمان مقابله با این بیماری است و به‌ وسیله‌ی سازمان ملل متحد، بنیاد بشردوستی سوئیس، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF)، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (UNHCR) حمایت می‌شود، اهدا خواهد شد.

سونی همچنین به دنبال کمک به آموزش و پرورش است تا با فناوری‌ خود حمایت لازم را از فعالیت‌های آموزشی داشته باشد و با مربیان برای اجرای اقدام و ارزیابی جدید آن‌ها همکاری می‌کند.

سونی اظهار داشت که به دنبال راه‌هایی برای حمایت از سازندگان و هنرمندان نوظهور، هنرمندان و همه افراد حرفه‌ای است که در این صنعت فعالیت می‌کنند و با لغو یا به تعویق انداختن کنسرت‌ها و رویدادهای زنده یا تعطیلی فیلم و تولیدات تلویزیونی خود آسیب دیده‌اند.

کنیچیرو یوشیدا (Kenichiro Yoshida)، رئیس و مدیرعامل شرکت سونی گفت:

سونی تسلیت خود را به خانواده‌های کسانی که در نتیجه بحران کووید-۱۹ درگذشتند اعلام می‌دارد و با همه کسانی که تحت‌تأثیر آن بیماری قرار گرفته‌اند، ابراز همدردی می‌کند.

وی ادامه داد:

برای غلبه بر چالش‌های بی‌سابقه‌ای که اکنون در سراسر جهان با آن روبرو هستیم، ما به عنوان یک شرکت جهانی تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از افرادی که در خط مقدم نبرد با کووید۱۹ هستند، کودکانی که آینده ما هستند و کسانی که در جامعه خلاق تحت‌ تأثیر قرار گرفته‌اند، انجام خواهیم داد.

در اخبار مرتبط با این شرکت نیز آمده است که گیمرهایی که از شبکه پلی‌استیشن در ایالات متحده و اروپا استفاده می‌کنند ممکن است برای مدتی سرعت کندتر بارگیری و دانلود را مشاهده کنند. سونی می‌گوید در تلاش است برای مدیریت ترافیک اینترنت در طول همه‌گیری ویروس کرونا با ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در هر دو منطقه همکاری کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید