ویژگی جدید گلکسی اس۲۰ امکان کنترل همه دوربین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند - تکفارس 
ویژگی جدید گلکسی اس۲۰ امکان کنترل همه دوربین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند - تکفارس 
ویژگی جدید گلکسی اس۲۰ امکان کنترل همه دوربین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند - تکفارس 

ویژگی جدید گلکسی اس۲۰ امکان کنترل همه دوربین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند

مهرداد میرشاهی
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - 14:31
ویژگی جدید گلکسی اس۲۰ امکان کنترل همه دوربین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند - تکفارس 

سامسونگ قرار است در رویداد Unpacked جدید خود از سری اس۲۰ گوشی‌های گلکسی رونمایی کند و طبق معمول، تا پیش از برگزاری این رویداد شاهد فاش شدن اطلاعات متعددی از این پرچمدار هستیم. تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی در خصوص ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی S20 منتشر شده و اینک، جزئیات جدیدی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدترین گوشی‌ سامسونگ بدست آمده است.

جدیدترین اطلاعات سامسونگ گلکسی اس۲۰ از سوی مکس وینبچ (Max Weinbach) از XDADeelopers منتشر شده است. بر اساس توییت جدید او، سامسونگ قصد دارد تا گرفتن شات‌های متعدد به صورت همزمان را برای شما راحت‌تر از پیش سازد.

از آنجایی که یکی دیگر از [قابلیت‌های] گلکسی اس۲۰ را نمی‌دانید، باید بگویم که اس۲۰ تصاویری از ۲ یا ۳ لنز دوربین خود می‌گیرد و شما قادر خواهید بود تصاویر مدنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید. این [ویژگی] Quick Take نام دارد.

ــ مکس وینبچ (@MaxWinebach) 2 فوریه ۲۰۲۰ میلادی

این ویژگی جدید Quick Take نام دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا با تنها یک بار فشار دادن دکمه شاتر، تصاویر مختلفی از دوربین‌های متفاوت این گوشی بگیرد. از این توییت اینطور بر می‌آید که احتمالاً کاربران قادر خواهند بود تا دوربین‌های انتخابی خود برای استفاده از قابلیت Quick Time را خود، مشخص سازند. به عنون مثال، دوربین معمولی و زاویه الترا-واید یا الترا-واید و تله‌فوتو.

افرادی که در حال حاضر از گوشی‌های هوشمند مجهز به چند دوربین استفاده می‌کنند، زمانی که از موقعیت خاص عکس‌برداری مطمئن نیستند، قادرند تا به دوربین مدنظر خود سوییچ کنند. امید می‌رود تا ویژگی Quick Time این موضوع را به گذشته بسپارد و روش جدیدی را مطرح سازد.

این ویژگی موضوع کاملاً جدیدی نیست. پیش از این در گوشی‌های الجی نیز شاهد آن بوده‌ایم اما اینک به نظر می‌رسد که شاهد راه یافتن آن به گوشی‌های پرچمدار اندروید هستیم و این موضوع مهمی است. نکته جالب این است که احتمالاً سامسونگ این ویژگی را برای گوشی‌های سری اس۱۰ نیز در دسترس قرار دهد. شاید زمانی که نسخه جدید One UI برای نسل قبلی سری گلکسی اس عرضه شود، قابلیت Quick Time نیز بخشی از ویژگی‌های جدید آن باشد.

با وجود همه تغییراتی که در دوربین نسل جدید سری گلکسی اس سامسونگ شکل گرفته است، بیش از این نمی‌توان برای عکس‌برداری با آن صبر کرد. خوشبختانه کمتر از ده روز دیگر شاهد معرفی رسمی سری گلکسی اس۲۰ از سوی سامسونگ خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید