کاربران اپلیکیشن مایکروسافت Outlook به‌زودی قادر به گزارش حملات فیشینگ خواهند بود - تکفارس 
کاربران اپلیکیشن مایکروسافت Outlook به‌زودی قادر به گزارش حملات فیشینگ خواهند بود - تکفارس 
کاربران اپلیکیشن مایکروسافت Outlook به‌زودی قادر به گزارش حملات فیشینگ خواهند بود - تکفارس 

کاربران اپلیکیشن مایکروسافت Outlook به‌زودی قادر به گزارش حملات فیشینگ خواهند بود

افشین نوری
۲۹ دی ۱۳۹۸ - 18:00
نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد

هرچه وابستگی ما به اینترنت بیشتر می‌شود، حملات انجام شده برای دزدیدن اطلاعات مهم ما از قبیل رمزهای لاگین، جزئیات کارت‌های اعتباری و سایر اطلاعات شخصی‌مان افزایش یافته است. فیشینگ نوعی حمله اینترنتی است که همیشه توسط هکرها برای دزدیدن اطلاعات مهم کاربران استفاده شده است. در این حمله، هکرها شما را فریب می‌دهند تا ایمیل یا پیامی را باز کنید و به محض باز کردن آن شما تبدیل به قربانی می‌شوید.

حالا مایکروسافت در تلاش برای جلوگیری از این‌گونه حملات تصمیم دارد که با کاربران اپلیکیشن Outlook اجازه دهد تا پیام‌های فیشینگ را گزارش کنند. این کار، مایکروسافت را قادر خواهد ساخت تا بلافاصله اقدامات لازم را اتخاذ کند و در نتیجه Outlook تبدیل به یک محل امن بای کاربران خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد این قابلیت را در آپدیت بعدی Outlook برای اندروید اضافه کند و در آینده نزدیک آن را برای iOS هم ارائه خواهد کرد.

مایکروسافت در چند ماه گذشته قابلیت‌های مهمی را به اپلیکیشن Outlook اضافه کرده است. این شرکت اخیرا قابلیت Actionable Messages را برای نسخه اندرویدی آن معرفی کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی ایمیلی را در Outlook بپذیرید یا رد کنید. قابلیت جدید دیگری نیز به اپلیکیشن اضافه شده که شما را قادر می‌سازد تا یک دعوتنامه به جلسه‌ای را بدون باز کردن اپلیکیشن تائید کنید.

اپلیکیشن مایکروسافت Outlook یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که بر روی اندروید قابل دسترس است. این اپلیکیشن اخیرا مرز ۱۰۰ میلیون دانلود را در پلی استور رد کرده است. این رقم با در نظر گرفتن اینکه جیمیل به‌طور پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده، بسیار قابل‌توجه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید