اپل در حال ساخت مک‌ گیمینگ برای سال ۲۰۲۰ میلادی است - تکفارس 
اپل در حال ساخت مک‌ گیمینگ برای سال ۲۰۲۰ میلادی است - تکفارس 
اپل در حال ساخت مک‌ گیمینگ برای سال ۲۰۲۰ میلادی است - تکفارس 

اپل در حال ساخت مک‌ گیمینگ برای سال ۲۰۲۰ میلادی است

بهنام خدابخشی
۱۱ دی ۱۳۹۸ - 16:29
اپل در حال ساخت مک‌ گیمینگ برای سال 2020 میلادی است

این خبر به هیچ عنوان شوخی نیست؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل قصد دارد تا در سال ۲۰۲۰ میلادی از یک مک‌ گیمینگ رونمایی به عمل آورد.

بر اساس گزارش اصلی منتشر شده از سوی EDN، یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه‌ی شایعات مربوط به محصولات اپل، ایده‌ی تولید کامپیوتر گیمینگ توسط اپل کمی غیرقابل تصور می‌باشد ولی گویا در واقعیت امکانپذیر خواهد شد. در گزارش خبری این وب‌سایت EDN آمده است که گویا این شرکت قصد دارد تا با ورود خود به دنیای گیمینگ در سال ۲۰۲۰ غوغایی به پا کند ولی دستگاه تولیدی توسط این کمپانی با برچسب قیمت ۵۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که این محصول در کنفرانس بین‌المللی سالانه‌ی WWDC معرفی خواهد شد اما این موضوع در حالی است که هنوز مشخص نیست آیا مک گیمینگ اپل در قالب یک لپ‌تاپ خواهد بود و یا در یک اشل بزرگتر نظیر iMac عرضه خواهد شد.

به نظر شما آیا این موضوع منطقی است که کامپیوترهای رومیزی اپل منحصرا برای گیمینگ طراحی شوند؟ اکنون در شرایطی که بازی کردن در MacOS طی چند سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشته است اما از هیچ‌ یک از توسعه‌دهندگان اصلی بازی‌های کامپیوتری پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. در حالی که Boot Camp به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های مک را از طریق یک پارتیشن ویندوزی انجام دهید ولی هنوز به صورت پیش‌فرض توسط دستگاه‌های اپلی پشتیبانی نمی‌شود.

با تمامی این تفاسیر، با حرکت اپل به سمت Xbox Game Pass از طریق Apple Arcade احتمال دارد تا راه‌های پیشرفت بسیاری برای این شرکت ایجاد شود. از تمامی این موارد که بگذریم، از همان ابتدای دوره‌ی بازی‌های کامپیوتری، اپل به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی محسوب می‌شد. فعالیت اپل در این عرضه از بازی‌های Apple II PC آغاز شد و تا سری Bungie’s Marathon نیز ادامه پیدا کرد اما متاسفانه برای مدتی این شرکت تمرکز خود را از روی این بخش برداشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید